@ Rob,
ik had nog een vraagje voor je. Ik ben afgestapt van het idee om de formosa met de originele motorset uit te rusten. Ik heb mijn motor AXI2212/34 + regelaar besteld en heb deze normaal dit weekend
Jij vliegt met dezelfde motorisering, kan hij daarmee behoorlijk meskant doen, of moet ik het richtingsroer vergroten? In dit draadje was een link gegeven naar een site met tips voor verbeteringen.
Je schijnt wat problemen te hebben met het vlieggedrag op je rudder, ik ben benieuw naar je oplossingen. Ik ben nog niet begonnen met de bouw, dat zal voor binnen een weekje of 3 zijn.
Heb je nog tips waar ik op moet letten, nu je er al even mee vliegt komen er misschien een aantal zaken boven water die voor verbetering vatbaar zijn.
Nog een vraagje, hoe werken jullie die af? Er zitten allemaal kleine puntjes op, schuren jullie die weg?
@ Moos: lukt dat goed met oracover? kan je de bout hoog genoeg zetten zodat het nog plakt en het schuim niet wegsmelt?
Ik heb nog veel restjes monocote en solarfilm, die moet je minder heet erop strijken, misschien dat ik daarvoor ga.
Ik ga de motor proberen te monteren zonder de radial mounting kit, ofwel ga ik er zelf een proberen te fabriceren uit printplaat of zoiets.