FORUMLEDEN met NOSTALGIE......"vreemde" kisten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Teus,

Dus tóch discriminatie en géén laagdrempelige instap?

Waarom staat dat niet in post 1 vermeld?

Cees

Hallo,

Dat is toch niet meteen discriminatie.
Zie het als een spel.
Stel deze heren in dit topic spelen een spelletje kaart. U kent het spelletje niet en doet niet mee. Dan ineens pakt u een paar kaarten en legt deze op en wint het spel. Dan zullen de andere zeggen dat u dat niet mag doen. Dat is toch logisch een geen discriminatie.

Ik vind dat u hier gewoon het spelletje loopt te verstieren..
MAAR als u mee wilt doen zult u een vliegtuig moeten raden dat geraden moet worden en dan mag u gewoon meedoen, omdat u voldoet aan de regels. U stelt hier dat iedere regel discriminatie is.

Wat u hier van vindt zal mij dan weer een w..st zijn...

Dus tóch discriminatie en géén laagdrempelige instap?

Ik snap je ff niet hoor. Dit is gewoon een soort puzzel die al sinds 2006 loopt, begonnen met nummer 1. Als jij dit draadje discriminatie vindt dan snap ik niet wat je hier doet :confused:

Waarom staat dat niet in post 1 vermeld?

2. de kollega's doen het volgende:
- vermelden de naam (en eventueel de bijnaam van het toestel) en geven enkele bijzonderheden of anekdotes over deze kist
- plaatsen dan een foto van een andere “vreemde” kist in het draadje.

Zo gaat het al sinds de eerste opgave ;)

Teus,

Moet je eens goed luisteren.
Ik probeer ook mee te doen met dat andere draadje over de instrumenten.
Ik heb dat draadje doorgelezen en zie dat halverwege de regels iets aangepast zijn, Terecht dat komt door de ervaring die opgedaan wordt tijdens de ""loop" van het draadje.

Ik dacht, "kom, on the job" en ben in dit draadje begonnen op een voor mij logisch moment.
Ik was er in het begin niet bij, ga dus ook dit hele draadje niet doornemen.

En nu?

Cees

(...Knip...)

En nu?

Cees

U wacht totdat gebruiker ' Key ' een nieuw 'onbekend' vliegtuig plaatst. En als u dat vliegtuig raadt, dan heeft u het recht (u moet zelfs) een nieuw plaatje plaatsen die de andere gebruikers moeten raden.

Als iedereen nou weer gewoon het spelletje verder speelt.

Is de ruzie hierbij afgerond :)

Japie,'

Toen ik dit draadje vond rekende ik me nog niet tot de groep collega's.

Vandaar dat ik de procedure in punt 1 van post één begon.

Cees

Helaas Cees,

Je zult toch moeten beginnen met je best doen en ALS EERSTE met het juiste antwoord komen.
Je zegt dat dit haast een onbegonnen klus is, maar ik kan hier uit ervaring spreken: dat is het niet!

Ikzelf behoor tot het "boten-volk" ;) en heb reeds enige malen met succes een geplaatste foto goed weten te benamen.

Ik zou zeggen: neem de uitdaging aan, neem een abonnement op dit draadje en je ziet wanneer er weer geplaatst is.
Start google op en ga zoeken!

Succes!

Wim

Wim

In mijn antwoord aan Teus schreef ik:

Jouw stellingname zou betekenen dat je alleen kunt beginnen als je heel veel kennis hebt van vliegtuigen, discriminatie dus!

Dit is voor mij een algemene stellingname en vloeit voort uit het feit dat jullie regels zelf niet naleven.

Punt twee is, dat ik dan wel bij mijn laptop kan gaan slapen, wachten totdat de neiuwe opdracht komt om er snel bij te zijn.

Bovenstaande houdt voor mij dus in dat ik afzie van verdere deelname, c,q, collega wil zijn.

Ik wens jullie veel plezier verder met dit draadje.

Cees

Jouw stellingname zou betekenen dat je alleen kunt beginnen als je heel veel kennis hebt van vliegtuigen, discriminatie dus!

Dit is niet mijn stellingname, maar jouw uitleg van de paar kleine puntjes die dit draadje al jaren naar tevredenheid sturen!

En als je mij beschuldig van discriminatie, moet je maar even langskomen! Jij komt hier in dit draadje binnen als een dolle stier in een porselijnen kast. Ik maak hier vanaf nu geen woorden meer aan vuil.

De groeten Cees!

Genoeg nu lijkt me Cees, je zet jezelf een beetje voor schut als je hier zo door gaat, de opmerking over discriminatie raakt kant noch wal. Je plaatst pas een nieuwe foto als je de foto geraden hebt, zo is het al vanaf het begin. En m.b.v. Google is het nodige te herleiden/vinden, zonder dat je hoeft te beschikken over gigantisch veel parate kennis.

Doe even een stapje achteruit, lees e.e.a. nog eens en je zult het licht zien :)

Laatst bewerkt:
Mr KEY was als eerste en enige met het juiste antwoord
Namelijk : Lion Heart.

@ taurus flyer gewoon de regeltjes volgen :rolleyes: , je kunt de staatsloterij ook niet winnen zonder een winnend lot te kopen.

Misschien geeft iemand zijn beurd door aan je , maar als je zo indiscusie gaat over de algemene regels betwijfel ik het.

een beetje achtergrond info gevonden van dit grappig kistje

GATARD STATOPLAN AG 02

The Gatard Statoplan AG 02 Poussin is a French amateur-build single-seater ultra-light monoplane. The Gatard Statoplan AG 02 Poussin is a low-wing cantilever monoplane of plywood covered wood construction powered by a modified Volkswagen four-cylinder horizontally-opposed air-cooled engine providing a top speed of 160 kmh and a range of 375 km. The Gatard Statoplan AG 02 Poussin is unusual in the way it climbs and dives, in that the fuselage remains with four degrees of horizontal, allowing the pilot a good forward view and keeping the aircraft's body drag to a minimum.

Ben benieuwd of iemand dit toestel herkend

afbeelding292.jpg

Wat aanwijzingen
<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p> </o:p>
Er is maar één toestel gebouwd.
Dit project is door één persoon ontwikkeld en gebouwd.
Deze persoon heeft naast vele vrienden en bewonderaars ook jaloerse mensen die elke kans benutten om hem dwars te zitten.
Waarom werd hij door de AIVD (Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst) verhoord?
Waarom heeft de firma ROTAX hem voor gek verklaard? ;)

Henri

Helaas dit is niet juist.
Een nieuwe hint.
Sein Motto: Probieren geht über studieren!<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p>
<o:p> </o:p>

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back