Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nog een hint:
Kremer prijs
Niet iedereen kent alle modellen, als dat zo zou zijn zou dit ook helemaal geen nut hebben.Het is hier ook al huilen met de pet op zie ik! Ik begin er zo langzamerhand aan te twijfelen of dit soort draadjes wel bijdraagt aan de kennis en ontwikkeling van de lezers.Je moet de oplossing bijna in hun mond leggen lees ik!Cees
De regels zijn tussendoor een beetje aangepast, omdat er op een gegeven moment meerdere foto's tegelijk waren. Dat maakt het alleen maar lastiger, juist voor de "intreders", omdat je dan namelijk niet weet welke al wel en welke nog niet geraden zijn.Ja maar Roeleveld
Ik wou ook graag een keer een moeilijk plaatje insturen.
Toen werd me verteld dat je dan eerst een oplossing moet raden, ofwel al tot de collega's moet behoren, een soort gesettelde club schijnbaar.
Nu heb ik geen moeite met vliegtuigherkenning dus ik kwam even op voor "de groep van intreders" met simpel te zeggen "Waar staat dat in de startpost?"
Nergens dus,
Als regels ad hoc worden bepaald door hén die reeds tot een groep behoren dan weet jij wel hoe laat het is. In alle gesprekken die daarop volgen heb ik dan ook niets met de leden van de groep te maken alleen met de quizleiding.
Vind ik wel meevallen, mijn kennis van oudere vliegtuigen is minimaal. Ken de "bekende", maar de meer obscure kan ik meestal (95%) van de tijd niet plaatsen."Even off topic"
Derhalve dragen dit soort draadjes wel degelijk bij aan de ontwikkeling en kennis vergaring van de lezers.
Dit is interessant, want het nadeel is tevens dat het niveau van informatie overdracht nu ook ten gevolge van handelen van de genoemde groep is gereduceerd tot dat van die groep.
Ik laat het erbij, ga misschien bij "instrumenten" meedoen
Cees
Sjongejonge ... Cees! Wat ben je moeilijk aan het doen.
Ik ben ook pas ergens na de helft "ingetreden" en had daar geen enkel probleem mee.
Het probleem was niet eens zozeer dat je een plaatje plaatste zonder de vorige geraden te hebben. Er zijn nog wel een paar andere mensen geweest die dat deden en dat is geen probleem als het draadje al een tijdje rustig is of als de vorige rader maar geen nieuwe plaatst. En als het draadje wel op stoom is wordt er even uitgelegd hoe het gespeeld wordt. Die onderdrukte groep van "intreders" is er alleen in jouw ogen.
Het probleem was meer dat je het met zoveel misbaar deed ... geen 'positieve insteek', he?
Edit: Sorry, drukte op post reply bij het lezen van voorgaande pagina ... draadje is alweer verder, zie ik nu.