FORUMLEDEN met NOSTALGIE......"vreemde" kisten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe kom je erop, Johannes! Ik had er nog nooit van gehoord toen ik 'm bij toeval vond.

Deze heb ik al eerde gezien, maar moest even zoeken!

Ik ben niet bang uitgevallen maar met dit geke ding durf ik niet de lucht in.

074hr.jpg

Johannes

Dat is er vast een uit "ter Land, ter Zee en in de Lucht!":D
Vliegbereik +- 10 meter.

Nee Max, deze doet niet mee aan "ter Land, ter Zee en in de Lucht"
Zit een motor op met pusher prop.

Johannes

Het is een "Hovercraft WIG" ontworpen en gebouwd door Rudy Heeman, uit Nelson, Nieuw Zeeland ... heeft een maximum vlieghoogte van ongeveer 3000 mm ...

Ik blijf het toch een tL,tZeidL-ontwerp vinden. Volgens mij slaapt hij 's nachts onder dezelfde lakens die hij overdag om z'n vleugels heeft zitten:D

Ook vind ik het opvallend dat sommige shots in het filmpje vrij abrupt ophouden. Zoals de shot van de landing met duo-passagier, die vlak voordat 'ie het water raakt stopt, en met name de shot waarin een scherpe bocht ingezet wordt, en die dan na een halve seconde afbreekt. Volgens mij zijn daar dingen gebeurd waarvan de beelden niet goed voor de promotie van het ding waren.:schrik:

Maar laat het maar aan de Kiwi's over om dit soort dingen te verzinnen. Ik weet het, ik heb er ook een tijdje gewoond.

Ook vind ik het opvallend dat sommige shots in het filmpje vrij abrupt ophouden. Zoals de shot van de landing met duo-passagier, die vlak voordat 'ie het water raakt stopt, en met name de shot waarin een scherpe bocht ingezet wordt, en die dan na een halve seconde afbreekt. Volgens mij zijn daar dingen gebeurd waarvan de beelden niet goed voor de promotie van het ding waren.:schrik:

Dat gevoel had ik ook, vandaar mijn opmerking. :)

"Ik ben niet bang uitgevallen maar met dit geke ding durf ik niet de lucht in"

Johannes

Het is een "Hovercraft WIG" ontworpen en gebouwd door Rudy Heeman, uit Nelson, Nieuw Zeeland ... heeft een maximum vlieghoogte van ongeveer 3000 mm ...

:offtopic:
dirk
uw postbus zit vol......
er staat nog een draadje open.....(forumleden met zeewater in de aderen....)

groeten
steffe

Dus maar weer één nieuwe ....
plane_in_the_snow.jpg

Veel zeg ik er nog niet over, anders wordt het veels te makkelijk ..;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back