FORUMLEDEN met NOSTALGIE......"vreemde" kisten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, dat klopt allemaal. En dit vliegtuig is dus een ... ?

trivia03.jpg

Laatst bewerkt:
Het is inderdaad een Ford, ontworpen door Stout en hij heeft een naam en een type-aanduiding ... en die is niet "Ford-Stout Tri-motor". Sorry! :teacher:

Oeps! Dat 'ie een naam had was een vergissing van me, maar Model 3-AT is correct! Jouw beurt! :thumbsup:

Wat vinden jullie van deze, trouwens? Gaaf, he?

va-am-f.jpg

Nou, dan plaats ik er nog maar één ... een fraaie en snelle laagdekker die zijn tijd vooruit was.

Na deze laagdekker begon de ontwerper zijn eigen bedrijf, maar moest de deuren vanwege de crisis al weer snel sluiten. Daarna heeft hij bij Bellanca en Monocoupe gewerkt. Na de oorlog richtte hij zijn eigen bedrijf weer op.

De registratie op het model is Google-bestendig. ;)

trivia04.jpg

Laatst bewerkt:
Ik heb er nog wel een, als mijn beurt nog niet voorbij is.....:(

(sorry hoor, ik was even een vliegtuig aan het bouwen, of ben ik hier niet op het modelbouwforum? ;))

Overigens, een mooie kist, die Alexander Bullet, en een mooi model. Alleen zie ik een hoop verschillen tussen origineel en model, is het wel dezelfde versie? (langere staart, andere vorm staartvlak, andere raampartij, andere motor, andere motorkap en neus.......En je weet het, bij Henri moet je heel precies zijn!

Max.

Uhmmm... Als het inderdaad een Alexander Bullet C-7 is, valt het wel mee (tegen) met die Google-bestendigheid... :-|

Wat krijgen we nou? :confused: Ik vond niets op NC309V.

Nou, zullen we deze maar als intermezzo beschouwen en Max weer de beurt geven?

ik was even een vliegtuig aan het bouwen

Dat doe je maar op een ander forum, hoor! :mrgreen:

Overigens, een mooie kist, die Alexander Bullet, en een mooi model. Alleen zie ik een hoop verschillen tussen origineel en model, is het wel dezelfde versie? (langere staart, andere vorm staartvlak, andere raampartij, andere motor, andere motorkap en neus.......En je weet het, bij Henri moet je heel precies zijn!

De eisen die ik aan anderen stel, gelden niet noodzakelijkerwijs voor mezelf. :teacher: :rolling:

Mooie kist, he?

Als ik deze site bekijk Alexander dan hebben Marco en Ariel allebij gelijk ( en ik ook :)) : de bovenste foto is een C-1, en het model is van een C-7.
Foei Henri, om ons zo te misleiden!

Goed dan maar een nieuwe opgave:
57250731.jpg

Max.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back