Forumwerkschependag 25-05-2006: Nieuwegein!

mis ik de klase onder 1.2 kg :lol:
als ie erkomt moet ik maar even een sleephaak op me Fuchs maken :lol:

neem in plaats van 2, 4 schepen mee :D
net de laatste hand gelegd aan 2 welke donderdag voor het eerst weer water voelen na een snelle verbouwing 8O hoop dat alles goed gaat.

accu's zijn bijna vol
neem een loodaccu met 2 laders mee dus moet goed komen :o

Groeten Gerjan

Even een vraagje, gaat het morgen allemaal door ondanks het weer?
Edit: Sorry nog niet goed gelezen.... :oops:

en zijn mijn ouders + zusjes evt ook welkom, leek het ook wel leuk :P

Arjo

Beste mensen, Ik moet mij helaas afmelden voor de werkschependag. :(
Ik heb een huis gekocht , en kan deze dag goed gebruiken voor het klussen in huis……

Ik baal hier wel enorm van, maar het is niet anders….. volgend jaar ben ik zeker weten weer van de partij, met een varende Al-Khubar…. Even kijken hoe ze het er dan vanaf brengt in de betingtest:D !

Veel plezier gewenst vanuit Zuidbroek, ik ben zeer benieuwd naar de fotoreportages!

Arnold vd Ploeg

Poeh, ik weet het op het moment ook niet meer zeker of ik wel van de partij zal zijn.
Vanacht heeft mijn zoon een behoorlijke aanval van benauwdheid gehad, met het gevolg dat hij nu in het ziekenhuis ligt.
Mot ff afwachten hoe dit allemaal verder verloopt.

Greetings,
Luit

Hallo..

Ik ga er zeer waarschijnlijk NIET :cry: bij zijn morgen.
Ga nu m'n koffers pakken voor een klusje in Belgie, met een beetje geluk kan ik morgen in de middag nog even komen kijken (neem inieder geval geen boten mee), maar ik ga er niet vanuit :cry: :cry: .

Voor de mensen die wel gaan, Veel pleizier en ik hoop dat het weer een beetje mee werkt.

Groeten Roland.

Hallo Mensen,

Ook ik moet me helaas afmelden. Gewoon veel te druk met allerlei zaken. :evil: Scheelt voor jullie in ieder geval van die irritante bosjes stokjes in het water ... :wink:

Iedereen veel plezier gewenst, en ik zal de foto's in de gaten houden. Volgend jaar lukt'ie vast weer.

Nou, wij komen nog steeds wel, hoor.

Zekerheidshalve nemen we wel onze schaatsen mee, want je weet met het huidige weer maar nooit...

Er staat morgen trouwens veel minder wind, dus het zal best gaan meevallen. Zo af en toe een regenbuitje doet een doorsnee-schipper natuurlijk niets en des te meer reden hebben we om te oh-en in de kantine. Daar ging het tenslotte toch om :roll: ?

Bèèèèè... (schaap dus)...

Gezien de weersomstandigheden gekoppeld aan m'n reisafstand ga ik er dit jaar ook niet zijn. Om vier uur in de auto te zitten om dan in de gierende storm te gaan staan prutsen gaat me wat ver. Volgend jaar beter en iedereen veel plezier!

Jos

Hoi Allemaal,

Corrien zei:
Nou, wij komen nog steeds wel, hoor.

Gelukkig, dan komt er ten minste nog iemand :wink: (:lol: :lol: :lol:).

Het weer zit ons dit jaar (waarschijnlijk) niet mee, maar zoals Tom al aangaf de werkschependag gaat sowieso door, weer of geen weer :lol:. Dus de Walcheren is er, maar bij zwaar weer blijft ze wel aan de kant :wink:.

Groetjes, Danny.

Kun je daar ook een beetje schuilen als het regent, en kun je ook droge voeten houden als je boten in het water zet. Want mijn linkervoet is vanmiddag onverwacht in het gips gezet. En die moet wel een beetje droog blijven. Maar als ik er geen last van heb dan kom ik zeker. O ja je herken me aan de groene kleur. Niet mijn keuze, maar van mijn dochter

groetjes Huub

Huub,
we nemen wel wat glasmatten, polyesther en gell-coat mee, hebben we binnen een half uur die klomp van je waterdicht ! :wink:

Maar uh, rukwinden, tsunami's, natte sneeuw of mistral's

geen punt, wij komen !

Groet,
Andre

Roel zal zijn tentje wel meenemen om op de buik liggend foto's aan de waterkant te kunnen maken.

Hoop dat jullie dit bespaard blijft.

Hallo allemaal,

Jammer van de afmeldingen. Wij komen echter wel en nemen alles mee.

Hopelijk valt het weer een beetje mee, net als trouwens de afgelopen dagen, de voorspellingen waren immers slechter.

Tot morgen.

Marco

MarcoB zei:
Hopelijk valt het weer een beetje mee, net als trouwens de afgelopen dagen, de voorspellingen waren immers slechter.

Tot morgen.

Marco

Voorspelling: West 4. Uiteindelijk West 8.... Valt wel mee noem je dat????

Jos

Sinds wanneer hebben duikboten last van een beetje wind 8O
Valt me een beetje tegen dat je niet komt Jos.
Verwachtingen vorig jaar waren ook niet opperbest, maar toen zijn we toch ook afgereisd naar Groningen.

Mensen,

Het weer wordt slecht, maar de sfeer wordt opperbest dus...geweoon komen, anders staan wij erook voor niets 8) 8)

Tom Boere

Back