Forumwerkschependag 25-05-2006: Nieuwegein!

Roel gaf alleen een tip op Ekentstein lag je ook aan de kant met de camera alleen daar was het droog en bleef je schoon, daar is zelfs een foto van.
Ik zal je niet lastig vallen blijf hier mooi in het noorden.

me vader en ik zijn de wel( als alles goed gaat uiteraard), maar als het slecht weer word gaan we niet varen :( . maar we moeten toch die dvd van Drebo komen halen van de tugparade :P

Hoi

Mijn Vader en ik komen ook, mijn vader weet niks van modelbouw maar kunnen we hem eindelijk over halen :lol: Ze geven Z 3 aan dat zal wel anders zijn dan bij ons op Marken, Nieuwegein ligt meer beschut. Ik neem een afgebouwde Agadir (paula III) en een bijna afgemaakte Witte Zee maar dat wisten we al. Ik heb er zeer veel zin, maar als er teveel wint staat of het kloont van de regen blijft me boten aan de kant. Is er eigenlijk een plek waar de modellen droog kunnen staan, behalve onder de foto tent van Roel :lol: daar passen niet al te veel modellen in :lol:

Groeten Justin

Hoi

Net bericht van mijn Vervoer (vader) hangt van het weer af, anders heeft hij ook "betere" dingen te doen.. :roll: :evil: Maar ja dat word het ook neit veel heel jammer maar er is nog hoop......

Groeten Justin :cry:

Hoi,

goed of slecht weer maar vanuit het zuiden kom ik toch met de modellen en enkele DVD's :lol:

We maken er gewoon weer een topdag van net als de afgelopen 4 ( ??? ) jaar.
Want moet je anders op de hemelvaartsdag doen ?? :evil: Meubelboulevard ?? :evil: dacht het niet, dan liever onder modelbouw gekken !!! :lol:

André

Hallo allemaal,

Wat worden er weer een hoop verschillende smoesjes verzonnen om niet te komen.

Het zal heus niet de gehele dag regenen.

Vandaag was hier ook erg slecht weer voorspeld maar het draaide er op uit dat het gigantisch mooi weer is geweest vandaag.

Ik hoop dat er toch nog genoeg mensen komen om er een gezellige dag van te maken zodat alle moeite van Tom niet voor niets is geweest.

Groetjes Marcel.

Justin zei:
Hoi

tikkerdetik ....

Is er eigenlijk een plek waar de modellen droog kunnen staan, behalve onder de foto tent van Roel :lol: daar passen niet al te veel modellen in :lol:

Groeten Justin

Je hebt het nog steeds over boten, Justin? Van een andere soort modellen kunnen er waarschijnlijk plenty in ... :wink:

Yippie, morgen zal ik er ook zijn.
Met mijn zoon gaat het gelukkig wat beter, hij mot nog wel in het ziekenhuis blijven, maar het "gevaar" is geweken.
Dus tot morgen!

Greetings,
Luit
ps heb mijn Typhoon al achter/naast in mijn VW Polo gepropt, het past allemaal net.

Luit zei:
[WAT!!!, komt Hugh Hefner, met z'n girls ook :oops: :thumbsup: :banana: :yes: :bday: :hammer:

Dat iemand die van zulke lelijke boten houd wel van mooie vrouwen kan houden............................
Waar is het dan mis gegaan :hammer:

Leuk dat je er morgen wel kan zijn Luit.
Kom zeker ff kijken bij die joekel.

Tot Morgen

Nou ik sta bepakt en bezakt hoor,

trouwens, hier in het westen, waar vandaag toch de wind vandaan zou komen, staat er op dit moment geen uberhaupt geen wind

Tot zo,

groet,
Andre

Back