conclusie........voorremmen zijn niet standaard op een FG F1 sportsline.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Marc Martens zei:Ben afgelopen donderdag naar Krefeld geweest...(rc-car-online.de)
Heb daar mijn ogen uitgekeken...alleen maar 1:5 - 1:6 veel off-road en toerwagen...alles staat er opgebouwd en met gespoten kappen in de vitrine.
Maar er is ook veel te koop van Formule 1...en ja, ze hadden gewoon alles op voorraad liggen :!:
Heb nog wat kleine reserve dingen gekocht...voorspoiler..(tja je weet nooit)...progressive veren (een set van alle kleuren)..tankfles...lijm en versneller...banden met velgen rondom voor warmer weer.
reserve hevel voor mijn ACE servo`s...
is maar 25 min rijden over de grens bij Venlo.... :wink:
Landmax zei:De voorspoiler polyamide (minder snel breekbaar) heeft bestelnummer 10455 en kost inderdaad iets van 18 Euro. Is een onderdeel van de comp. uitvoering. Ik heb hem er sinds kort ook op zitten en bevalt goed.
Marc Martens zei:hahahahah....zijn stilstaande foto`s....maar lijken net echt he!..
Ik heb met de shakedown alleen gefilmt.......maar ik zou niet weten hoe ik dat on-line moet zetten