Foto`s FG Formule 1 competition 1:5 in aanbouw "upd

• Topicstarter Topicstarter Marc Martens
  • Startdatum Startdatum
Marc Martens zei:
Ik heb hem net geprobeert.....en hij werkt toppie.. :lol: :lol:
.ja inderdaad duurt het even... :cry:

kheb de url gekopieerd naar de media player , deze kan het niet afspelen ,programma bied geen ondersteuning voor het bestand.

hij zegt iets over codec ofzo ?

Zoek even naar avicodec :wink:

Dat kan meestal zeggen of je de codec hebt geinstalleerd en anders waar je deze kan downloaden.

De link om de mpg file te downloaden :pc:
"http://gigagone.com/video/videos/8eb74411e75a81ea8fbb6926cc04b998/Shake down formule 1 FG.mpg"

of onder de player staat......Right click to save.... :wink:
Dan sla je hem gelijk op je pc.....en kun je hem rechtstreeks op je mediaplayer afspelen :!:

atego_driver zei:
Zoek even naar avicodec :wink:

Dat kan meestal zeggen of je de codec hebt geinstalleerd en anders waar je deze kan downloaden.

De link om de mpg file te downloaden :pc:
"http://gigagone.com/video/videos/8eb74411e75a81ea8fbb6926cc04b998/Shake down formule 1 FG.mpg"

verklaar je naarder , hier snap ik dus niks van :(

Marc Martens zei:
of onder de player staat......Right click to save.... :wink:
Dan sla je hem gelijk op je pc.....en kun je hem rechtstreeks op je mediaplayer afspelen :!:

noppes nada , hij geeft steeds dat er een onbekende fout is op getreden tijdens downloaden.

jammer , had het graag even gezien :cry: :cry:

alle filmpjes op het forum kan ik zonder problemen openen in de media player , en nou net deze belangrijke :lol: niet :evil: :evil:

wie nog info over hoe en wat.

Op die pagina waar het filmke staat, staat ook RIGHT CLICK TO SAVE.
Het is een bestand van ruim 65 MB dus het duurt even voor je em binnen hebt.
Daarna kun je eventueel het filmke importeren in Windows Movie Maker
(zit standaart in windows XP) en kun je het alsnog bekijken.
IK heb het net geprobeert.

Gr, Mario.

Ferrari F 2005 zei:
ik moet een codec instaleren , kheb geen idee wat dat is , enig idee hoe ik dat voor elkaar krijg ?

Avicodec zegt bij mij :
Video : 0.00 B, 6000 Kbps, 25.0 fps, 720*576 (4:3), MPG2 = MPEG 2 (SVCD/DVD), Supported

Avicodec installeren en dan de knop "select" (links boven) en naar de F1 mpg selecten, dan kan je vanonder zien wat gesupporteerd is en wat niet.

Op dat knopje naar de video uitleg staat "web" en dan krijg ik deze link: http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=53761 daar zou ik die ffdshow downloaden en installeren en dan eens zien wat het dat doet.

Dan zul je live moeten komen kijken.....ga as zaterdag 22 April weer rijden bij De Baanbrekers in Rucphen....!...vanaf 12.00 uur zal ik er wel zijn! :lol: :lol: :lol:

P.s...zonnebril meebrengen want het is goed weer!!!!! 8) 8) 8)

Heb de hoogte van mijn achterspoiler aangepast, zodat de onderste spoiler plaat boven mijn body uitkomt....
MET DANK AAN RTR.. .....Gert-Jan.....toppie :wink:

zie het resultaat

DSCN1142%20%28Small%29.JPG

DSCN1140%20%28Small%29.JPG

DSCN1145%20%28Small%29.JPG

DSCN1147%20%28Small%29.JPG

nog even de oude situatie:
DSCN0914%20%28Small%29%7E0.JPG

Je ziet dat nu de bovenste vleugelplaat ca 27 mm hoger zit dan eerst....en nu testen maar 8) 8)

Bij een sportline zit hij dus ook op deze wijze....(hoogte)...raar dat dit niet op een competition is... :cry:
Maar als het goed is hebben we nu wel down.....force!

het resultaat zal ik hier weer vermelden naar de 1e test rit...

(RTR= Racing Team Rotterdam)

he marc , over deze wijziging hebben we het wel eens gehad en ik had het daarom ook al veranderd , ook een beetje voor de betere look natuurlijk , ik vind ze standaard veel te laag zitten.

normal_modelbouw%20014%7E0.jpg

nou maar hopen op meer downforce .

Code:

ye...vandaag is het mooi weer, maar ik kan helaas niet!... :cry:
Maar we houden contact Marcel... :!:

Ik heb het afgelopen woensdag vergeleken met een standaard sport-line, en hier stond de vleugel al ca 3 cm hoger dan die van mij......
Dit model heeft ook ander dif blokken, waardoor hij standaard al boven de body uit komt.
Hier zitten namelijk de veerdemper onder de spoiler...en bij mij liggen ze richting de motor.
Nu heb ik het in praktijk gemerkt, dat je in bepaalde bochten echt wel een spoiler nodig hebt, vandaar deze aanpassing.....maar de look is ook gelijk veel beter geworden.....gaaf hè ... :lol: :lol:

De spoiler verhoging......WERKT.. :!: :!: :wink:

Alleen nu nog de set-up.....ging in het begin goed, tot dat we weer begonnen te verdraaien om het weer beter te maken.... :cry: helaas ...geen goed resultaat....

Heb een instelset gekocht....FG nummer 4443, hoop dat ik hier mee een goede afstelling mee kan realiseren... :wink:

Ik zal het zien......en jullie horen over het resultaat :roll: :wink:

met wat voor problemen kamp je nou precies ?

je zou toch zeggen dat je met een basis set up hem in iedergeval op het asfalt zou moeten kunnen houden.

ps: kwacht nog steeds op de koppeling....... :evil:

Kijk circuit rijden is anders dan op een parking....

Ik wil gelijk het uiterste uit het chassis halen met rijden...dus moet de afstelling optimaal zijn...
Oke, de lat ligt gelijk hoog, maar dan rijdt ie straks wel top!...
Hard gaat ie wel......nu alleen nog de optimale wegligging....

Back