Ik heb de zaak gewoon verder inelkaar gezet.
Dat staart probleem heb ik opgelost door de sleuf naar onderen te draaien en dan een verzonken schroefje te vervangen voor een langere die dus iets uitsteekt aan de binnen zijde (ong 1,5 mm dus nog niet tegen de belt) en vervolgens heb ik deze truck nog een keer met het 2e verzonken schroefje aan de onderzijde. Door deze te verlengen drukt hij nu tegen de staart buis aan (sleuf is niet zo lang) en houd daarmee de buis goed vast.
De schoefjes aan de boven zijde lenen zich hier niet voor omdat daar de gyro plat op komt.
Des gewenst zal ik effe een foto'je met pijltjes maken maar ik denk dat het zo ook wel duidelijk is.
Verder ik heb gisteravond de servo's geplaatst en vandaag de rest opgebouwd en afgesteld. Op de Paal nog even een test vlucht en toen naar buiten.. Windkracht 4 a 5 maar toch effe proberen..
Rustig hooverend op 1 meter hoog en een klein achtje. Vind de pitch nog niet lekker down gaan dus dat gaan we morgen eerst maar effe door meten en afstellen.
Ik heb het idee dat de pitch maar een paar graden down gaat en met windkracht 5 wil je toch echt meer.
De foto's van de preflight foto shoot komen morgen ochtend wel. Het videotje van de maiden test flight is mislukt...
Benno
Dat staart probleem heb ik opgelost door de sleuf naar onderen te draaien en dan een verzonken schroefje te vervangen voor een langere die dus iets uitsteekt aan de binnen zijde (ong 1,5 mm dus nog niet tegen de belt) en vervolgens heb ik deze truck nog een keer met het 2e verzonken schroefje aan de onderzijde. Door deze te verlengen drukt hij nu tegen de staart buis aan (sleuf is niet zo lang) en houd daarmee de buis goed vast.
De schoefjes aan de boven zijde lenen zich hier niet voor omdat daar de gyro plat op komt.
Des gewenst zal ik effe een foto'je met pijltjes maken maar ik denk dat het zo ook wel duidelijk is.
Verder ik heb gisteravond de servo's geplaatst en vandaag de rest opgebouwd en afgesteld. Op de Paal nog even een test vlucht en toen naar buiten.. Windkracht 4 a 5 maar toch effe proberen..
Rustig hooverend op 1 meter hoog en een klein achtje. Vind de pitch nog niet lekker down gaan dus dat gaan we morgen eerst maar effe door meten en afstellen.
Ik heb het idee dat de pitch maar een paar graden down gaat en met windkracht 5 wil je toch echt meer.
De foto's van de preflight foto shoot komen morgen ochtend wel. Het videotje van de maiden test flight is mislukt...
Benno