FPV, multicopter videos enz

Vind het meevallen , niet de mooiste frame maar als die echt zo bashproof is zal ik er blij mee zijn..
Zo te zien zijn de armen vanuit een soort glassvezel gemaakt.
Als ik die van mij morgen binnen heb begin ik eraan!

Ik moet iemand vinden dat een Cnc machiene heeft en een frame kan frezen voor me.
Ben van plan om de platen van een IconicX of Qav na te maken en daarop Dji poten erop te zetten.
Origineel vind ik de Qav en iconicx wel super mooi maar zal wel wekelijks een kromme arm hebben en dat wordt het een heel duur grap..

Ik moet iemand vinden dat een Cnc machiene heeft en een frame kan frezen voor me.
Ben van plan om de platen van een IconicX of Qav na te maken en daarop Dji poten erop te zetten.
Origineel vind ik de Qav en iconicx wel super mooi maar zal wel wekelijks een kromme arm hebben en dat wordt het een heel duur grap..
Ben je eerste klant... ;)

Emil , zodra ik iemand vind die dat wilt doen laat ik er 2 maken ;)
Max , ik ga zo een pb sturen zal zondag zijn rond 13uur...

@gorelroni: zou je me deze lokatie kunnen mailen?Lijkt me superleuk om samen te fpv-en;)
Gaaf als je ook komt.

@Emil
Heb je een CNC machine? Holly shit je kan veel betekenen voor ons en natuurlijk centjes verdienen en als het een vette frame is kun je het ook via webshop verkopen en natuurlijk promoten we je frame enz.
Er is gewoon een grote nood naar europese mooie H frames.

Een Cnc wil ik wel kopen , zo heel duur zijn ze weer ook niet.
Maar heb er totaal geen kennis van, heb hier wel solidworks op men pc staan maar het is best een ingewikkeld programma...

Ja dat kost allemaal wel wat tijd en geld voordat je daarmee goed op gang bent, maar als je er eenmaal aan de haal gaat kun je mooie dingen maken.
Mooie simpele niet al te dure fpv frame ontwerpen en kassa. Punt is dat TBS de enige goede fpv frame hier in europa is. De rest is allemaal aan de andere kant van de wereld.

Roni, ik ken wel iemand die beschikt over een cnc machine. En geen hobby apparaat, maar voor professioneel gebruik. Hij beschikt ook over een laser snijder hoewel je daar voor carbon niets aan hebt. (verbrand gewoon). Ook heeft hij aangeboden tegen een redelijke prijs te willen produceren.. Voor mij is alleen het punt dat ik geen financiën heb voor materiaal. Maar als wij met een design komen en materiaal aanleveren weet ik zeker dat hij voor onze kleine community wel frames wil maken.

vanmiddag gopro hero 3 black opgehaald :mrgreen: en gelijk maar even mooi in nanuk koffer in geschuimt met alle (extra) accesoires;)

Ok de beste design zou zijn een mooie H frame design zonder armen, maar waar je gewoon die flyduino warthox armen kan gebruiken of eventueel dji armen. Dit zou een mega success zijn!

Mijn voorkeur zou dan gaan naar die warthox armen en dan degene van carbon bijvoorbeeld.

6mm CF Arm 18CM

Lennie , woont die ergens bij jou in de buurt?
Frame's kunnen best uit glasvezel gemaakt worden en niet uit Carbon.
Die glasvezel platen kosten al redelijk veel geld dan heb je nog afstandbussen en schroeven.
De kosten lopen best snel op.
Ik heb deze avond met iemand gesproken dat voor mij mss een frame wil frezen.
Tis nog niet zeker,dat die er tijd en zin in heeft maar dat wordt dit weekend besproken.
Als dat frame mooi wordt en goed vliegt zou het eventueel iets kunnen worden.
Beste ontwerpen worden rustig getekend en uitgetest , het is meer werk dan het eruit ziet.
Moest ik nu kennis hebben van een tekenprogramma zou ik super frame's kunnen ontwerpen.

Heb al zitten denken om avondschool te volgen maar dat is zo'n lange weg voor een ongeduldige kerel zoals ik :)

halo allemaal is mischien een noob vraagje is het niet zo dat als ik een 1.2 video tx zal hebben met een 2.4ghz spektrum vlieg dat als ik de video tx eerst aanzet mijn 2.4 spektrum een vrij kanaal zoekt om niet op de zelfde te komen als me video tx weet dat het berijk zal verminderen maar wil graag in huis micro fpv vliegen dus moet door muren heen kunnen

Snap je vraag niet helemaal? Spektrum heeft niets met 1.2ghz te maken. Door de huis muren moet je makkelijk heen kunnen komen zolang het niet teveel worden.

Zo heb eventjes toch maar iets in elkaar gestoken.
Kweet het , het is niet het mooiste werk en niet netjes afgebouwd maar het is maar om een idee te hebben :)

Laatst bewerkt:
Back