FPV, multicopter videos enz

Ik heb hem via hetzelfde adres als mennov.....

en zoals ik al zei SD kapot.........hij ziet hem niet als externe schijf, dus dan houd heel de rest al snel op.....

pfffff kan wel ff snel een micro SD halen, maar ze trekken je een poot uit het lijf hier bij de plaatselijke micro-electro meestal.....

ow 8 euro voor 8gig philips is wel redelijk, dus op naar de blokker dan maar

Laatst bewerkt:
Dat zou live video moeten zijn, maar ikheb zon ding gekocht en heb er nog geen beeldje uitgekregen.....had hem gewoon aangesloten op mijn lcd scherm op mijn basisstation, maar niets........Maar lees dus net dat je dat eerst in moet schakelen, wel leuk dat er een draadje over is op RCgroups, maar jah 501 pagina's.....:confused:

Die 500 xxx pagina's was ook mijn probleem. Lees graag allerlei topics door doch dit was wel erg veel van het goede.

Is mij nu in ieder geval weer duidelijk. Ik ga dadelijk maar eens zo'sa dingetje bestellen.

Nieuw sd kaartje erin en nu wil die ook niet meer aan.....

de ouder keychain cam doet het wel met dit kaartje....

heb de reset button al geprobeerd, maar dat help ook niet...de cam wil niet meer aan.....

Met de oude SD gaat hij nog wel aan, maar windows ziet hem niet en kan doen wat ik wil, maar het lampje wordt niet rood, de cam gaat gewoon weer uit als ik de knop vasthoud.

Met de nieuwe SD dus helemaal geen reaktie van de cam.....

wat een prulzooi zeg, als ik dat geweten had, had ik wel een extra fpv cam gekocht.....

Laatst bewerkt:
@Corne, probeer de drivers van die cam eens helemaal weg te gooien. Daarna afkoppelen, opnieuw opstarten en dan weer aansluiten. Dit doet wel eens wonderen.

leuk verzonnen maar waar vind ik die drivers?

niet dat ik verwacht dat het iets uitmaakt, heb net ook de laptop al geprobeerd, maar windows ziet niets en het lampje wordt niet rood.....

Laatst bewerkt:
Heb net de firmware handmatig geupdate en nu werkt een en ander.....

Dus de nieuwe firmware op de root van de SD gekopieerd in de andere keychain, en toen in de nieuwe gedaan en aangezet, en jawel hoor nieuwe firmware werd geinstalleerd en hij werkt.....

Is dit nu wat ze noemen Plug and Pray ??:confused:

Hoi Corné,

Ik heb mijn keycam een configuratiebestandje laten maken. tijdelijk linkje Als je wilt dan kun je (op eigen risico) het volgende proberen:

- zet het configuratiebestand in de root map van de sd kaart.
- plaats de sd kaart in de keychain camera
de volgende stappen zijn met de camera niet aangesloten op de USB.
- druk de shutterknop in en houdt deze ingedrukt
- druk de powerknop in totdat het gele lampje gaat branden (shutterknop vasthouden!)
- laat de powerknop los (het gele lampje blijft aan)
- na ongeveer 8 seconden gaat het gele lampje uit, je kunt nu de shutterknop loslaten.

Als het goed is zijn nu de juiste configuratiebestanden geladen (tv out moet ook actief zijn).

Als dit nog niet werkt dan zou ik de verkoper een email sturen en om een nieuwe vragen.

Mennov, bedankt voor je hulp, maar ik kan nu ik de nieuwe firmware handmatig heb geupdate, wel gewoon de instellingen veranderen in dat progje....probleem opgelost dus.....

Ik zie dat je hem al aan de praat hebt gekregen terwijl ik mijn bericht aan het typen was:o

Het is inderdaad een slechte start, maar als hij nu verder goed werkt dan is het vast waard geweest.

edit: arghh, nu gebeurd het me een tweede keer dat de berichten elkaar kruizen.

Shit , men Qav frame is toch terug naar Costums gewandeld :(
Dat wordt neertellen , op een bedrag van 325$ zal het geen lachertje zijn!

De Iconic-x is spoorloos verdwenen...daar moet ik al niet meer op rekenen...

Ik zag laatste tijd wat vragen voorbij komen over Immersion en step up voltage regulators voor 12V cameras.

Ik kwam deze net tegen met een ingebouwde 12V regulator. Heeft deze iemand getest toevallig? Misschien dat ik op mijn f450 een 5.8 setje wil gaan proberen binnenkort voor snelle short range vluchten.
•Voltage Out to camera: 12V or 5V (selectable by jumper)
◦5V with Jumper
ElectronicaRC.com

Volgende keer gewoon bij ons in Nederland laten leveren Roni. Dat ritje vanuit Antwerpen naar hier is ook prima te doen. En het scheelt je wat ellende.

Hier heffen ze ook belasting hoor..

Maar op zo'n duur frame is het wel zuur.. Had je die iconic-x niet via creditcard of paypal betaald dan?

Klopt , heb echt pech met leveringen uit de US, volgende keer maar naar NL laten leveren , de kans op douane kosten is minder...
Boris , heb je de onderdelen al binnen?

lennie , bedrag is al terug betaald via paypal van de iconic , stiekem ben ik nog aan het hopen om het toch nog aan te krijgen :)

Laatst bewerkt:
Heb volgens mij ook nog steeds niks. Duurt echt lang en hij had het gestuurd, heeft bewijs en alles laten zien, maar wel goedkoopste post en dat is het probleem

Duurt idd heel lang, men bestelling had ik de 16de januari gedaan...
Ga geen frames meer kopen in de US , ze verzenden allemaal met usps en dat is best shit!
Als ze dat nu met Fedex of Dhl versturen gaat het allemaal sneller.

Boris en Roni...komt dat niet gewoon door Chinees nieuwjaar, dat het zo lang duurt? Ik heb ook wel eens iets uit de US laten opsturen, maar het pakketje en de onderdelen kwamen gewoon uit China....hoeft dus niet per-se uit US te komen.....Wel vervelend overigens voor jullie...gr. Rob

Zou me verbazen dat het van ergens anders wordt verstuurd maar kan idd wel zijn...
De Qav is al in Belgie , nu nog zien hoe het daar bij de douane zit en wanneer ze zin hebben om het te verwerken.

De Iconic-x vind ik persoonlijk maar een raar gedoe , die kerel is niet te vertrouwen!
Op de website staat geschreven dat het met tracking wordt verstuurd , als die dan zogezegd verstuurd was had die er geen tracking nr van , dan claime ingediend bij paypal en plots had die wel een tracking nr??

Getraceerd via Usps en heeft de US nooit verlaten , volgens de laatste gegevens staat er : in sorteer centrum van L.A. en dat was de 22ste januari.

Maarja , i dont give a shit , heb men geld terug en in het beste geval krijg ik de frame mss dit jaar nog aan!

Laatst bewerkt:
Re: FPV en multicopters

Zo, eindelijk best0loten wat nou met tbs en f550 te doen. Ik ben gewoon geen stunt vlieger als Boris en roni, en wilde dus al een tijdje een naza op de tbs. Vanmiddag de f550 en tbs open gemaakt, en de naza van de f550 naar tbs omgebouwd. Kan ik daar eindelijk voor me gevoel relaxt mee vliegen:)

Maar wat moet er dan op de f550? Een nieuwe controller. Twijfelde om een naza te kopen, maar uiteindelijk een zero uav ys-x4 navigator editon gekocht:) ben erg benieuwd, standaard functies moeten minstens net zo straks zijn als naza, en de rest ziet er ook goed uit. Ben heel benieuwd!

Back