Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Op deze site kun je het lua-script downloaden om in je taranis Te switchen tussen eu-lbt en fcc modes.Ik zat ook op FCC, maar moest mijn X9D vervangen en de nieuwe accepteerde alleen LBT. FCC was niet te flashen. Overigens geen enkele narigheid mee gehad tot nu toe.
Hier werkt het gewoon hoor.
Radiofirmware 2.1.0 fcc en Opentx 2.3.5
Mooiste is als je zelf de sensoren even kunt uitwisselen (moet je wel een extra setje hebben liggen)
Ik zou ook even OpenTx verversen. Momenteel is dat 2.3.9 en jij gebruikt nog 2.2.4.
Inmiddels is natuurlijk de RF.firmware vernieuwd en is ook best wat aangepast m.b.t. de telemetrie. Updaten kan in ieder geval geen kwaad en kost niets.
.Bekijk bijlage 388399 Bekijk bijlage 388400 Bekijk bijlage 388401 Bekijk bijlage 388402
Sluit ik die aan op de s-port van de rx6 ontvanger? En zo ja, op welke pinnen dan?
Inderdaad, die voltsensors zijn voor de D serie ontvangers, die aparte poortjes hadden voor de voltsensors, en voor alle overige sensors een aparte "sensor-hub" benodigden.als ik naar de manual van de RX6R kijk dan kun je deze sensor daar waarschijnlijk niet op aansluiten.
Deze is voor de oudere die nog geen smart port hadden.
Beste Hein
Heb je het manual er niet bij ?
Daar staat uitleg over deze sensor.
als ik naar de manual van de RX6R kijk dan kun je deze sensor daar waarschijnlijk niet op aansluiten.
Deze is voor de oudere die nog geen smart port hadden.