Tadango
Forum veteraan
Sticker in de module Bay.Waar kan ik die productie datum terugvinden a.u.b. ik heb gekeken bij: system / info en daar staat hardware X12SEU14 software 1.5.03 of moet ik op een andere plaats kijken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Sticker in de module Bay.Waar kan ik die productie datum terugvinden a.u.b. ik heb gekeken bij: system / info en daar staat hardware X12SEU14 software 1.5.03 of moet ik op een andere plaats kijken.
Beste, daar heb ik naar gekeken en er zitten twee stikkers in een met een streepjescode met daaronder cijfers => 030190091720000108 en op de tweede stikker staat de naam FrSky met daarnaast zo een vierkante scanner code, deze heb ik via mijn smartfone uitgescand en toen kwam er deze nummer op te zien 150501908500027525141916 meer is er niet te zien.Sticker in de module Bay.
@Emanuel bedankt voor je reactie. Duidelijk, kon mij ook al niet voorstellen. Ben ook niet van plan om tijdens het vliegen constant naar de display te kijken maar ging mij meer om het feit dat als je op het veld wat moet aanpassen. Ik las een bericht dat er totaal niks te zien is in de zon maar dat kan dus naar het land der fabelen.
In het inputs menu definieer je inputs (duh) maar een input kan meerde "standen" hebben. Dual rate bv zijn eigenlijk verschillende standen van de input. Als je de verschillende dual rate / expo opties voor de input definieert in het input scherm kan je deze ene definitie gebruiken in meerde mixer regels. Stel je hebt aileron dual rate en 4 servo's in de rolroeren. Ga je dan voor alle 4 kanalen 3 mixer regels maken met de dual rate waardes? Nee, je maakt dan 1 input met 3 dual rate regels en gebruikt deze input in de 4 mixer regels. Ook kan je bij de mixers een fout maken door Add ipv Replace te gebruiken. Als er 2 regels tegelijk actief worden met Add dan tellen de waardes op. Bij inputs is er slechts 1 regel tegelijk actief, dat gaat nooit fout.
Bedoel je hiermee dat bij meerdere servo's op een kanaal(vb. hoogte), je de expo instellingen e.d. onder "Input" zet? En dan bij "Mixer" de ch. toevoegt aan de Input?