Fundrive's Nuclea Mol

• Topicstarter Topicstarter delanobe
  • Startdatum Startdatum
Mag je ook de 6de meerijden als je nog geen enkele vorige fundrive meegereden hebt? Anders mogen jullie mij ook verwachten voor klasse 5.

Er zijn blijkbaar geen buggy's daar? Aan de uitslagen te zien toch.
Dus als ik kom met een buggy, dan zit ik al zoiezo in de A finale :D, van een goede start gesproken.

Er zijn blijkbaar geen buggy's daar? Aan de uitslagen te zien toch.
Dus als ik kom met een buggy, dan zit ik al zoiezo in de A finale :D, van een goede start gesproken.

Er zijn normaal wel buggy's, alleen als er niet genoeg (of als er teveel volk is) zijn rijden ze tussen de 1/12 klasse.

De laatste keer waren we met 4.

@ Kriske

Kom jij zondag met je buggy?

Normaal niet rijden, effe komen kijken wel.
Maar er zullen wel buggys zijn, willy alzeker en de potloodslijper zijne maat en jij ben je al met 3.
Of mijn nieuwe x-6(4 gaer) moest thuis zijn daar tegen en ik weg mag thuis kan het wel zijn.

Maar die kans is klein.

Wat is het voordeel van die nieuwe tandwielkast, Kriske? Ik zou denken dat 4 tandwielkes toch meer wrijving opleveren ... tiens en draait die motor dan niet omgekeerd?

Wat is het voordeel van die nieuwe tandwielkast, Kriske? Ik zou denken dat 4 tandwielkes toch meer wrijving opleveren ... tiens en draait die motor dan niet omgekeerd?

lees eens het forum van X6 lowieke, daar kan je superveel info vinden over de voordelen van een 4gear.

Hij zou meer grip geven , op zandparcours. niet bij ons en kampenhout.

Alleen spijtig voor zover dat ik weet heeft alleen de S2 en X-6 er.

Waar kan ik nog nuttige info hier omtrent vinden? zoals vanaf welk u de zaal open is, etc? Want op de site staat niet echt veel.

zondag is de zaal open vanaf 8uur
zatertdag vanaf 1 uur. dan word de baan opgelecht en kun je tot 7uur rijden.

Deze keer zal er zondag ook een stand van een winkel staan met Vtec30 banden,lrp en smc packs,lrp motoren,regelaars,smeersel enz.......
Tot zondag.

Leuk en van welke winkel zal de stand zijn?
en waar gaat die staan want soms is het er wel heeeeeeel druk he.

groetjes en tot dan.

Ik zal er zondag niet bij zijn, omdat ik tegen dan men buggy nog niet afgesteld heb, en ik nog niets van reserve onderdelen heb (ze zijn wel al besteld bij amainhobbies), en omdat ik zondag ga gaan vliegen met men heli. Maar ik ga zaterdag namidag wel hem gaan `inrijden` bij mbv, als het weer mee zit.

Back