Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Alexzzz zei:Of een Mejzlik kopen, dan hoef je nooit wat te balanceren 8)
Grt.
?? Waarom, ze worden gebalanceerd geleverd, waarom zou dat uit zichzelf verdwijnen.Joeri G. zei:@ Alex
Dat er is een prop bij is waar je niets aan moet doen kan ik aannemen, maar dat je er 15 van 15 goede hebt lijkt me een beetje teveel van het goede.
Joeri G zei:maar dat je er 15 van 15 goede hebt lijkt me een beetje teveel van het goede.
Iep zei:Ik heb alles grondig nagekeken maar heb niets bijzonders kunnen ontdekken.
eclipse86 zei:alex hmm ben je zeker van die 2scharnieren?
eclipse86 zei:wnr komt de nieuwe binnen??
Hans Meij zei:?? Waarom, ze worden gebalanceerd geleverd, waarom zou dat uit zichzelf verdwijnen.Joeri G. zei:@ Alex
Dat er is een prop bij is waar je niets aan moet doen kan ik aannemen, maar dat je er 15 van 15 goede hebt lijkt me een beetje teveel van het goede.
hezik zei:Het aftapen van roeren doe je niet voor de stevigheid, maar om de efficientie van je roeren te vergroten. Volgens een fanatiek '3P' vlieger (ik noem het opzettelijk 3P, 3D is het niet, het is een heel eigen stijl) scheelt dat enorm in de efficientie van je roeren. Hij spreekt over 30%, nu zal dat overdreven zijn, maar zo'n beetje iedereen bij ons op de club is het er wel over eens dat het scheelt.
De reden is dat er bij een normale verbinding (dus louter scharnieren) een luchtverplaatsing kan ontstaan door de scharnierlijn.
Ik kan mij niet voorstellen dat de tape veel zal helpen als je gelijmde scharnieren er al uitgetrokken worden.
Het aftapen doen ze bij ons echter slechts enkelvoudig, dus maar aan 1 kant van het roer.
Joeri G. zei:Hans Meij zei:?? Waarom, ze worden gebalanceerd geleverd, waarom zou dat uit zichzelf verdwijnen.Joeri G. zei:@ Alex
Lap, nu zal ik nog de enige zijn van wie de propellers niet gebalanceerd toekomen.
Ben eens een forum verder gaan zoeken en daar kwam ik dit tegen:
mejzlik propellers
Over dat hub probleem had ik het zelfs nog niet gehad, ik heb er pas één in bruikleen gehad waar een spoorverschil van 3mm zat tussen de tippen.
Begrijp me niet verkeerd, mejzlik props zijn heel goed, maar lang niet allemaal.
Maar genoeg daarover, terugntopic:
Gr Joeri