Jawel, om de hoek :evilbat: :evil: :lol:sietse zei:In de TUIN! hahaha, ja, vind je het gek dat ie in een boom komt. Heb je geen veldje ofzo in de buurt?
Idd, kent iemand in zijn buurt zo'n recycle-je-mobieltje-ton waar je ook je lege batterijen in gooit?sietse zei:lol, heb ik ook al aan zitten denken. Die dingen worden toch gerecycled?
Nee hoor, ligt eraan waar je je haak plaatst. Als je hem vooraan plaatst is het meer voor de speed, en dichter bij het zwaartepunt is om hem echt omhoog te brengen, maar als je dat doet bij je vleugeltje wordt ie denk ik meteen in 2 stukken gesleept 8Osietse zei:Ik heb trouwens zo'n officiele hoogstart (dacht 30:70 ofzo) geleend. Maar die gebruikte ik voor een vrij zware zwever (die nu RIP is). Dat elastiek is echt supersterk. Ben bang dat mijn vleugeltjes dat niet leuk vinden :lol:
cool 8) maar die easy glider lijkt me idd niet echt geschikt voor 6 a 7 bf! Maar ja hij is dus wel sterk...simendewulf zei:amai, vandaag was het werkelijk fun op Hoofdplaat, nl 6 a 7 BF MET DE k 10 ging het nog tamelijk, heb dan de easy glider eens in de lucht gestoken, maar deze heeft bijna zijn leven gelaten, een ding weet ik nu ,in alle omstandigheden doet hij het, en sterk dat hij is.
Denk dat je met die windkracht toch echt een zwever met rolroeren moet hebben...