R
Ron 01
Guest
Foto`s Maurits? Je moet ons niet in spanning houden hoor ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hallo allemaal,
Helemaal nieuw, en met grote interesse dit verslag gevolgd. Dit is precies wat ik wil, bouwen en vliegen. Op dit moment echter nog een leek die nog moet beginnen. Daarom een vraag over het vergroten van een tekening, waar het in het begin van dit topic even over ging.
Hoewel moderne kopieermachines tot heel veel in staat zijn weet ik wel dat, hoewel het vergroten op het eerste gezicht wel goed gaat, er in de praktijk afwijkingen kunnen optreden. Zo kan b.v. in de lengte de vergroting iets anders zijn dan in de breedte of andersom. Is dat een (groot) probleem?
Verder lijkt het me geen echt probleem als een vergroting niet exact (b.v.) 200 procent is, als de verhoudingen maar kloppen. bijvoorbeeld 203 procent (ik noem maar een zijstraat) zal dus denk ik ook prima voldoen?
Natuurlijk realiseer ik me dat dit geen model is om mee te beginnen
Eerst wat simpelers. Ik ben ondertussen aan het kijken naar een (electro) motortrainer om het vliegen te leren. De vliegclub (Boxtel) waar ik me wil aanmelden mag alleen electro vliegen.