Ed_V
PH-SAM
Oei klopt, had ik mooi verkeerd gesoldeerdIn het schema van post 24 lijkt hij misschien aan massa te liggen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Oei klopt, had ik mooi verkeerd gesoldeerdIn het schema van post 24 lijkt hij misschien aan massa te liggen
Gevonden: de MIC4427YMSO-8 equivalent nodig
OK, hier is dan het resultaat, een converter of "recoder" om het servo-signaal uit een hedendaagse ontvanger om te zetten naar de pulscode die nodig is om de Picco actuator in beweging te krijgen en een heen en weer gaan van een richtingroer te bewerkstelligen, waarbij de tijden van "heen" en "weer" zodanig veranderen zodat de totale cyclus tijd gelijk blijft. Dit resulteert dan in een roer dat staat te klapperen, maar waarvan de gemiddelde stand tussen de uitersten varieert. Dit principe is gelijk aan de "Galloping Ghost", alleen is daar de mogelijkheid om de cyclus te verlengen of verkorten, waardoor ook een hoogteroer bedient kan worden.maar om de originele actuator aan de gang te krijgen met de bijpassende 2,4 GHz ontvanger is meer nodig. Ik heb de vraag uitgezet op het Engelse ModeZero forum