Gebruikershandleing FrSky Taranis X9D

ik ga binnen kort even wat huis werk maken wat betreft de arduino ik heb er wel eens wat mee gedaan maar dat is al weer even geleden.
En dan kom ik ongetwijfeld met vragen.

EcuSensor telemetry. Taranis .X9D.
Een nieuwe sensor kan ik niet toe voegen omdat pagina 13 ontbreekt .
kan iemand helpen. Schermopname (59).png

Mmh, ik weet niet hoe je daar de sensoren aan toe voegt maar als je een RPM en Tmp1 kan toevoegen zou je daarvan waardes moeten zien met de ECU sensor van mij.

Of upgraden voor alle mooie nieuwe features van 2.2 :)

oke we geven nog niet op... ik ga even club genoten raad plegen ik weet dat iemand problemen had met een nieuwe versie . rpm en temp heb ik voor bij zien komen.

oke we geven nog niet op... ik ga even club genoten raad plegen ik weet dat iemand problemen had met een nieuwe versie . rpm en temp heb ik voor bij zien komen.

Hallo G J B ,
Misschien heb je hier ook wat aan :
en klik vooral onderaan Meer Weergave en lees de Reacties
ivm. wijzigingen Telemetrie en maak vooral Backups van Modellen en je SSD card enz.

Installing OpenTX 2.2 onto a Frsky Q X7 or other FrSky Radio (Taranis/Horus)

Mvg. Xat

@toostbeek alvast dank voor de handleiding. Ik ben me aan het verdiepen in deze zender. Voor mijn RC trucks. Ben vooral opzoek naar het sbus verhaal hoe dat werkt. Zal de handleiding in ieder geval goed bewaren.

Kwam ik tegen ja. Zegt me ook niks.

Is nog geen makkelijke materie. Maar wel onbeperkt in mogelijkheden...

Als ik de rust heb gevonden zal ik diverse opgeslagen links lezen.

Denk wel dat het dit word vooral met ideeën in de toekomst die met een dx10t niet willen en met de X9d wel.

Ik heb Ik wel eens een sbus naar Ppm omvormer gemaakt met een arduino. Tot maximaal 16 kanalen uit de sbus omgezet naar servo kanalen.

Back