Gemodificeerde Formost, m`n eerste jet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Stevo

Dank je voor je bijval hier.

De foto hieronder kreeg ik van Norbert Rauch ( daar heb ik die A300 2e hands van gekocht) het blijkt dat mijn A300 is gebruikt voor een fotoshoot.

goldadawardsx9.jpg

Vriendelijke groeten Jaap

Laatst bewerkt:
hee jaap je a300 ff geparkeerd

:roll::pc::yes::zon::puppydogeyes::banana:

Laatst bewerkt door een moderator:
Hee Alex,

heb van diverse jet vliegers ook al een aantal adresjes mogen ontvangen waar goede n betrouwbare jets aan te schaffen zijn zonder de "nukken" van Ebay :-)

Echter zal dat echt iets voor volgend jaar worden (mits..... ;-) ).

das mooi dan wil ik die info ook wel een keer hebben.... het blijft hier ook kriebelen...........

Hey, da's goed Pieter! Binnenkort ga ik misschien weer terug naar eheh, kan ik je vervelen met turbinepraat.....:D

Grt,
Gerald
(ps, die olie blikkies worden al goed geconsumeerd;))

Niks mis met een Airbus echter is dat nou niet mijn visie van een "mooi turbine model" voor mij dan ;-)

@Berto

Kom eens bij mij kijken naar men A300, ik weet zeker dat je er 1 wilt hebben, man man een Airliner is zo mooi en helemaal als je hem ziet vliegen natuurlijk.

Groet Japio

Nee nog steeds niet :nooo:

Begrijp me niet verkeerd, zijn mooie kisten en ook geweldige modellen.
En het vliegt schitterend.

Zo moet je ook onze Hercules zien, ik zou zo`n kist niet snel zelf bouwen maar Onno kwam hem tegen en voor een prijs waarvoor we hem niet konden laten staan.
+ het feit dat het viermotorig is is gewoon een extra dimensie in het modelvliegen, een ervaring erbij met alle nukken van dien.

Dat is net als zo`n Aribus (of elk andere airliner) geweldige kisten alleen zou ik hem niet zelf gaan bouwen (dus Jaap mocht je hem ooit wegdoen dan weet ik je te vinden ;-) ).

Ik ga dan meer voor de jagers.

Maar gelukkig heeft ieder zo zijn eigen "favorieten" en da`s maar goed ook anders zouden er allemaal airbussen rondvliegen :D

Nog 2 nachies slapen dan kan ik de jet `s avonds ophalen bij R. :D

Daarna gaan we alvast wat fotootjes van het geheel maken en het 1 en ander bekijken voor de modificatie etc. wat er nog meer aangepast moet worden.

Het geheel komt dichterbij :yes:

Laatst bewerkt:
Toevallig afgelopen zaterdag ook deze foto`s in het Formost draadje van RC Universe gezien :D
Vs55658.jpg

De Formost als half broertje van de Boomerang familie :cool:

Ik hoorde ook al zoiets dat je er zou zijn, wij gaan eerst nog even vliegen op Ede en de Viggen zien te maidenen en dan rond een uur of 8 daar :-)

Tot dan :D

Jaja, vanavond gaan we de eerste BosModelAir jet ophalen, verdere berichtgeving en foto`s hierover zal wel pas op donderdag zijn want ik denk niet dat wij snel weer weg zijn als modelbouwers onder elkaar :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back