Gemodificeerde Formost, m`n eerste jet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
225 meter te kort? Geluksvogel met zon lang veld! 110 meter hiero :rolleyes:

Maaeruh, proficiat met de maiden! :cool:

@Hans.

Hebbie het nog niet gehoord dan, wij zijn hét jetcentrum van Nederland aan het worden.
Wel handig met Pernis in de buurt. (petroleum).

Ger.

He Berto,

Nogmaals proficiat met de maiden maar dat had ik geloof vandaag op het veld al gedaan.
Super gevlogen alsof je het al jaren doet.

Formost.jpg

emcr1.jpg

Mijn maiden ging ook goed!!

Laatst bewerkt:
Hey Berto, wat hoor ik nu? Hij vliegt??? Mooi man!

Nou.. Ik zie hem woensdag wel op de hei staan he ;)

Oh en gek dat niemand er om vraagt.. maar... schiet eens op joh! FOTO's !!! FILMPJES??? :)

(onderweg nog effe z'n linkerpootje uitschudden voor de landing, wilde niet vaneiges :wink: no problem at all)

Ja, beetje mazzeltje hoor ik van Dick vd Vecht; hij klapte op het allerlaatste moment gelukkig wel uit ofzo?

Laatst bewerkt:
@Berto

Ik ben net thuis van Rozenburg en natuurlijk snel kijken op MBF of je de foto's al plaatst hebt, ships niet dus.

Van aan deze kant proficiat met je maiden vandaag, ik zag je live vliegen en je vliegt super met die jet, niks mis mee.

Ik wens je nog vele uren vliegplezier toe.

Ik vondt het super gezellie vandaag op het veld.

Vriendelijk groeten Jaap

Laatst bewerkt:
Ja, beetje mazzeltje hoor ik van Dick vd Vecht; hij klapte op het allerlaatste moment gelukkig wel uit ofzo?

Pure stuurmanskunst van Berto Alex :wink:
Toen ik ermee vloog moest ik even een stuitertje maken om het pootje eruit te krijgen maar Berto deed dat gewoon effe tijdens het aanvliegen, happend in a blink of the eye, oftewel hij deed dat uit pure auto reactie, effe tikkie grof up en floep.
Klasse pilootje hoor die Berto :yes:

@Berto

Ik ben net thuis van Rozenburg en natuurlijk snel kijken op MBF of je de foto's al plaatst hebt, ships niet dus.

Van aan deze kant proficiat met je maiden vandaag, ik zag je live vliegen en je vliegt super met die jet, niks mis mee.

Ik wens je nog vele uren vliegplezier toe.

Ik vondt het super gezellie vandaag op het veld.

Vriendelijk groeten Jaap

En jij Japio, jij hebt toch ook weer lekker kunnen jetten, in iedergeval is er weer "a lot of kero burned" ging weer lekker met de baby boomie, wrennetje loopt super.

Ger, ga je weer zien man.

Hee Berto

Gefeliciteerd met het maidenen van je jet.
Is het echt zo spannend als ze hier schrijven of is het gewoon een bosmodelair actie om het spannend te houden.

Groeten Onno

@Ger

Het ging super vandaag, jij hebt met je gouden handjes weer mijn wrennetje geweldig afgesteld, wederom bedankt voor je hulp.

@Onno

Je kunt trots op Berto wezen het was echt wel spannend vandaag met hem.

Vriendelijke groet Japieooooooooooooooooooo

@Hans.

Hebbie het nog niet gehoord dan, wij zijn hét jetcentrum van Nederland aan het worden.
Wel handig met Pernis in de buurt. (petroleum).

Ger.

tja ger dat vliegen wij niet op :mrgreen:
maar mischien wel een goed idee ik heb wel eens vernomen dat er tussen die gele palen op ons veld een kero leiding ligt voor de marine in geval van oorlog kunnen ze snel brandstof halen aan de kust
inplaats van naar binnen te varen dus opgraven en een kraantje erin slaan :p
hebben we genoeg voor alle jetvliegers in nederland toch;)

grt
michel

hallo berto,

Nou ook van mij kant proficiat hoor ik heb genoten van je vluchten :thumbsup:
en moet zeggen (had hier en daar alwat in de wandelgangen vernomen :oops:)
maar zoals jij met de formost vliegt voor de eerste keer
ik denkt dat er een hoop niet zo mooi en geheel onder controle met een jet vliegen

grt
michel

p.s. ger mooie foto`s zeker die van mij weer vergeten :rolleyes:

Mensen als eerste allemaal hartstikke bedankt voor de felicitaties, ik zal morgen ook wel even mijn relaas mededelen maar voor nu 25 foto`s.

(deze vlucht is door Ger K. gevlogen)

jet1.jpg

jet2.jpg

jet3.jpg

jet4.jpg

jet5.jpg

jet6.jpg

jet7.jpg

jet8.jpg

jet9.jpg

jet10.jpg

jet11.jpg

jet12.jpg

jet13.jpg

jet14.jpg

jet15.jpg

jet16.jpg

jet17.jpg

jet18.jpg

jet19.jpg

jet20.jpg

jet21.jpg

jet22.jpg

jet23.jpg

jet24.jpg

jet25.jpg

Laatst bewerkt:
zie ik nu wat oneffenheden :mrgreen:

Nice, plaatje die kist.

Maar op je maiden al gelijk met een poot minder landen is wel een beetje te Berto ;)

Wie gaat hier vliegen ????
535206496_6_e-YO.jpeg

En wie vliegt hier???
535206450_6_CipT.jpeg

En wie vliegt hier???
535206412_6_n9kU.jpeg

Kijk eens naar die brandstof tank van mij , ja die oranje en waar staat tie en bij welke jet ??
Juist jullie snappen hem, BIJ DE JET VAN BERTO GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR en ik ma denken dat mijn wrennetje veel kero gebruikt, dus niet he.
535206353_6_NvMK.jpeg

Berto tis je gegund hoor hi

Even voor alle duidelijkheid Ger vliegt hier even met Berto zijn kist zodat Berto foto's kon maken lijkt me wel duidelijk als je de foto's ziet

Vriendelijk groeten Japieoooo

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back