Gewoon een vis

de ruwbouw van de clown vis .de as moet nog bekleed worden en van daar uit hetzelfde als met de koffer vis de zaak bekleden .de andere is een haa waar de sluiting nu juist onder de rug vin zit .ik moet nog kijken of deze niet te zwaar is daar op die plaats .indien juist van gewicht een hele verbetering om de vis open te doen .
 

Bijlagen

  • IMG_1706.JPG
    IMG_1706.JPG
    286,6 KB · Weergaven: 672
  • IMG_1707.JPG
    IMG_1707.JPG
    274,2 KB · Weergaven: 660
Raf, niet om het één of ander, maar wat heb je vandaag anders gedaan met de afbeeldingen.
Er zijn alleen postzegels zichtbaar waarop je , als je iets wil zien, MOET klikken.
En dat elke keer weer.
Dat bladert niet fijn door het verslag.
Die postzegel opent in een ander tabblad, dat je dan weer moet sluiten om de volgende postzegel te kunnen aanklikken.
 
vriend ik heb geen idee maar er zit zo een functie van "upload bestand" onderaan als je text in typt en daar komen dus die foto's mee op het forum
sommige die geen smoelen book hebben kunnen soms de andere foto's niet zien
maar misschien is dit de oplossing
img_1706-jpg.208587

img_1707-jpg.208588
 
ha het werkt
dus eerst zo een postzegel er van maken en dan nadien copeiren en plakken in je verslag

er worden van de vissen geen mallen gemaakt ze zijn dus allemaal een voor een opgebouwd rond dezelfde romp

dus da zeepaaard gaat een enorme uitdaging worden om dat goed te krijgen
 
stand alone lipo saver .
deze lipo saver is voor een 3S accu en gedeeltelijk samen met Marten ontworpen
bij eerste gebruik moet de saver geprogrammeerd worden zodat hij de standen van de bts schakeling kent wat leeg en volpompen betreft
dit gaat eenvoudig door op een knopje te drukken
eerst de midden stand nadien de leeg pomp stand
indien er iets fout is gelopen met programmeren is er een mogelijkheid om dit nog eens te herhalen
de lipo saver komt tussen een bestaande bts en de ontvanger in te zitten
als een van de cellen onder de 3 volt komt te zitten dan gaat de lipo saver een leeg pomp signaal geven (3 keer) aan de bts en dus gaat de ballast tank gedeeltelijk leeg gepompt worden .
manueel kun je dan nog wel leeg pompen maar duiken is niet meer mogelijk
na het vervangen /laden van de accu is de lipo saver terug klaar voor gebruik
de spanning moet wel eerst van de ontvanger af zijn geweest anders is er geen reset van de processor
en hier een filmpke dat het ook degelijk werkt

marten gij hebt pb maar dat zul je al gemerkt hebben LOL
gr raf
 

hier de lipo saver aan het werk .
als je hem BV vergeet aan te sluiten dan gaat hij ook een cel leeg signaal genereren
sluit je hem aan maar tijdens het sluiten van de boot is hij BV los gekomen dan weer het zelfde als een lipo leeg
na het detecteren van een lege cell in het pack gaat hij zelf de tank leeg pompen en komt de boot naar boven
dit leeg pompen doet hij drie keer zie het filmpje
er hangt als wijze van proef een servo aan maar elke BTS kan dus ook
na overleg met marten de mogelijkheden onderzocht en deze versies zijn mogelijk
2S,3S ,4S,2X2S en 2X3S zowel voor lipo als lion accu's bruikbaar .dit eventueel gemixt op 1 saver.
dus BV een 2 S lipo met een 2S lion paket
wel niet verkeerd aan sluiten want anders loopt het verkeerd
gr raf
 

nieuwe lipo saver voor op een nautic multinaut expert systeem
deze werkt helemaal anders dan de vorige maar is wel duurder in productie
er zitten gewoonweg meer componenten op

gr raf
 
https://www.facebook.com/knock.broekvent/videos/1165717016813779/

het diagnose kastje is klaar
ontvanger uitlezen en kijken wat er naar de servo gaat
servo test mode om te kijken of de servo nog wel goed is
servo instel mogelijkheid om de uitslag van een servo te kunnen programmeren
nulpunt inlezen van een zender want sommige wijken nogal af
4 losse ingangen waar eventueel nog iets op getest kan worden door middel van eventuele uitbreiding modulle's
indien iemand nog een idee heeft van want de moeite loont om er in te programmeren dan hoor ik het graag


gr raf
 
is het een vis nee het is een zee zoogdier dus we gaan verder met bouwen
de schelp vandaag gemaakt en reeds een mal en een positief er van
deze is nu aan het uitharden en morgen kan ze uit de mal hoop ik
het beest is 30 cm lang en de benut bare ruimte is 20 cm ik hoop de ontvanger in de kop te kunnen weg zetten
uitdaging is dat er een jet aan drijving in gaat komen als ik ruimte genoeg heb
het nadeel is dat ik alleen maar vooruit ga kunnen varen maar ik heb geen schroef of roer wat onder de schildpad uit gaat steken
het zal in ieder geval nie gemakkelijk worden mijn gedacht
 
word door de juiste gezegd mijn gedacht
ik zie mezelf nog niet zulke bakjes maken van je bagger machine hoor
ik rommel zomaar wat aan en als het werkt is het nog plezant ook
nadat het beest gemaakt is komt maar de echte uitdaging
dit moet ze worden
Green%20turtle%20full%20body%20i.d.%201%20-%20Robert%20van%20Dam.jpg

er is dus nog enorm werk aan vooral wat het spuiten betreft gaan we nog lachen
voor de poten en de kop zie ik niet teveel problemen maar het spuitwerk met al die kleuren da gaat nie gemakkelijk zijn
daarom is ze ook wit ingekleurd met de polyester
gr raf
 
verder aan de shild pad
13458654_1179390815446399_769429913167953052_o.jpg

13411848_1179390818779732_6988748793684471229_o.jpg

13483045_1179390812113066_3397297243853354087_o.jpg


ze begint er reeds op te trekken nu seffens de achter poten nog en dan de ingewanden
maar zo te zien gaat het goed komen
 
twee mogelijkheden .of een jet aandrijving of een speed 400 met een, 25 mm prop
op 2S lion gaat dat niet te snel vooruit haan denk ik maar ik moet wel een beetje snelheid hebben anders duikt ze niet
 
gewoon 6s er in raf.
en dan laten springen als een dol fijn.

vind het nog steeds knap dat je zoiets uit je handen krijgt
 
RAF, een propeller in de boot, onder het schild met roertje erachter, ook minnenijd, zou mooi zijn, en dan de flippers een beetje flexibel maken... Zag er mooi uit!

Freek
 
flex flippers is shit .daar de schildpad maar een 2kanaals ontvanger heeft is er niets te sturen buiten motor en richting .als ze dan doordat een flipper omlaag staat zou beginnen rollen is er geen mogelijkheid om tegen stuur te geven
dus eens de schildpad getest is geworden en de flippers i de juiste stand staan worden ze vast gezet in de juiste stand

er komt dus een prop met roertje onder het schild te zitten en inwendig komt een grote waterdichte ruimte met een deksel die met 2 vleugelmoeren gaat worden vast gezet
een O ring dicht heel de zaak dan af of ik moet voor een sluiting van de stroep gaan dat kan ook nog
maar dat zie ik dan wel weer als ik zover ben aan dit te beginnen

gr raf
 
Back
Top