de ruwbouw van de clown vis .de as moet nog bekleed worden en van daar uit hetzelfde als met de koffer vis de zaak bekleden .de andere is een haa waar de sluiting nu juist onder de rug vin zit .ik moet nog kijken of deze niet te zwaar is daar op die plaats .indien juist van gewicht een hele verbetering om de vis open te doen .
Raf, niet om het één of ander, maar wat heb je vandaag anders gedaan met de afbeeldingen. Er zijn alleen postzegels zichtbaar waarop je , als je iets wil zien, MOET klikken. En dat elke keer weer. Dat bladert niet fijn door het verslag. Die postzegel opent in een ander tabblad, dat je dan weer moet sluiten om de volgende postzegel te kunnen aanklikken.
vriend ik heb geen idee maar er zit zo een functie van "upload bestand" onderaan als je text in typt en daar komen dus die foto's mee op het forum sommige die geen smoelen book hebben kunnen soms de andere foto's niet zien maar misschien is dit de oplossing
ha het werkt dus eerst zo een postzegel er van maken en dan nadien copeiren en plakken in je verslag er worden van de vissen geen mallen gemaakt ze zijn dus allemaal een voor een opgebouwd rond dezelfde romp dus da zeepaaard gaat een enorme uitdaging worden om dat goed te krijgen
stand alone lipo saver . deze lipo saver is voor een 3S accu en gedeeltelijk samen met Marten ontworpen bij eerste gebruik moet de saver geprogrammeerd worden zodat hij de standen van de bts schakeling kent wat leeg en volpompen betreft dit gaat eenvoudig door op een knopje te drukken eerst de midden stand nadien de leeg pomp stand indien er iets fout is gelopen met programmeren is er een mogelijkheid om dit nog eens te herhalen de lipo saver komt tussen een bestaande bts en de ontvanger in te zitten als een van de cellen onder de 3 volt komt te zitten dan gaat de lipo saver een leeg pomp signaal geven (3 keer) aan de bts en dus gaat de ballast tank gedeeltelijk leeg gepompt worden . manueel kun je dan nog wel leeg pompen maar duiken is niet meer mogelijk na het vervangen /laden van de accu is de lipo saver terug klaar voor gebruik de spanning moet wel eerst van de ontvanger af zijn geweest anders is er geen reset van de processor en hier een filmpke dat het ook degelijk werkt marten gij hebt pb maar dat zul je al gemerkt hebben LOL gr raf
hier de lipo saver aan het werk . als je hem BV vergeet aan te sluiten dan gaat hij ook een cel leeg signaal genereren sluit je hem aan maar tijdens het sluiten van de boot is hij BV los gekomen dan weer het zelfde als een lipo leeg na het detecteren van een lege cell in het pack gaat hij zelf de tank leeg pompen en komt de boot naar boven dit leeg pompen doet hij drie keer zie het filmpje er hangt als wijze van proef een servo aan maar elke BTS kan dus ook na overleg met marten de mogelijkheden onderzocht en deze versies zijn mogelijk 2S,3S ,4S,2X2S en 2X3S zowel voor lipo als lion accu's bruikbaar .dit eventueel gemixt op 1 saver. dus BV een 2 S lipo met een 2S lion paket wel niet verkeerd aan sluiten want anders loopt het verkeerd gr raf
nieuwe lipo saver voor op een nautic multinaut expert systeem deze werkt helemaal anders dan de vorige maar is wel duurder in productie er zitten gewoonweg meer componenten op gr raf
https://www.facebook.com/knock.broekvent/videos/1165717016813779/ het diagnose kastje is klaar ontvanger uitlezen en kijken wat er naar de servo gaat servo test mode om te kijken of de servo nog wel goed is servo instel mogelijkheid om de uitslag van een servo te kunnen programmeren nulpunt inlezen van een zender want sommige wijken nogal af 4 losse ingangen waar eventueel nog iets op getest kan worden door middel van eventuele uitbreiding modulle's indien iemand nog een idee heeft van want de moeite loont om er in te programmeren dan hoor ik het graag gr raf
is het een vis nee het is een zee zoogdier dus we gaan verder met bouwen de schelp vandaag gemaakt en reeds een mal en een positief er van deze is nu aan het uitharden en morgen kan ze uit de mal hoop ik het beest is 30 cm lang en de benut bare ruimte is 20 cm ik hoop de ontvanger in de kop te kunnen weg zetten uitdaging is dat er een jet aan drijving in gaat komen als ik ruimte genoeg heb het nadeel is dat ik alleen maar vooruit ga kunnen varen maar ik heb geen schroef of roer wat onder de schildpad uit gaat steken het zal in ieder geval nie gemakkelijk worden mijn gedacht
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.ne...=d40408b24ffb7d6a7285905073def97a&oe=57CE7F22 de bodem aan het modeleren .ik moet zien dat ik genoeg ruimte over heb om de ingewanden in kwijt te kunnen 2S lipo ,4 kanaals corona ontvanger ;een esc van een vliegtuig en een jet aandrijving als ik de plaats heb de buik komt een klein beetje bol te staan maar deze ruimte heb ik nodig ik moet dus een beetje foefelen de kop poten en het staartje zijn voor van de week gr raf
word door de juiste gezegd mijn gedacht ik zie mezelf nog niet zulke bakjes maken van je bagger machine hoor ik rommel zomaar wat aan en als het werkt is het nog plezant ook nadat het beest gemaakt is komt maar de echte uitdaging dit moet ze worden er is dus nog enorm werk aan vooral wat het spuiten betreft gaan we nog lachen voor de poten en de kop zie ik niet teveel problemen maar het spuitwerk met al die kleuren da gaat nie gemakkelijk zijn daarom is ze ook wit ingekleurd met de polyester gr raf
verder aan de shild pad ze begint er reeds op te trekken nu seffens de achter poten nog en dan de ingewanden maar zo te zien gaat het goed komen
Zo Raf, Wat dacht je, ik kom eens uit mijn schild Leuk project, heb je al een langzame aandrijving gevonden?
twee mogelijkheden .of een jet aandrijving of een speed 400 met een, 25 mm prop op 2S lion gaat dat niet te snel vooruit haan denk ik maar ik moet wel een beetje snelheid hebben anders duikt ze niet
gewoon 6s er in raf. en dan laten springen als een dol fijn. vind het nog steeds knap dat je zoiets uit je handen krijgt
RAF, een propeller in de boot, onder het schild met roertje erachter, ook minnenijd, zou mooi zijn, en dan de flippers een beetje flexibel maken... Zag er mooi uit! Freek
flex flippers is shit .daar de schildpad maar een 2kanaals ontvanger heeft is er niets te sturen buiten motor en richting .als ze dan doordat een flipper omlaag staat zou beginnen rollen is er geen mogelijkheid om tegen stuur te geven dus eens de schildpad getest is geworden en de flippers i de juiste stand staan worden ze vast gezet in de juiste stand er komt dus een prop met roertje onder het schild te zitten en inwendig komt een grote waterdichte ruimte met een deksel die met 2 vleugelmoeren gaat worden vast gezet een O ring dicht heel de zaak dan af of ik moet voor een sluiting van de stroep gaan dat kan ook nog maar dat zie ik dan wel weer als ik zover ben aan dit te beginnen gr raf