Gloster e 28-39

• Topicstarter Topicstarter Dickie
  • Startdatum Startdatum
En daat heb ik nu weer een vraag over
normaal worden de membramen van zo een careberateur aangestuurd door carterdruk en onderdruk
hoe zit dat bijvoorbeeld meet een 4 cilinder boxser of een 4 cilinder lijn

Ik ben met een 4 cilinder lijn bezich maar zit hier nog over te tubben

Ook een 4T heeft over en onderdruk kijk bij MOKI ster en andere meer cilinder motoren.
Foto onder: linker slang (geel) is de over en onderdruk de rechter slang (geel) is de drain aansluiting voor de olie.
Moki gebruikt een luchtpompje zit aan de voorkant gemonteerd.(zie foto)
Je kunt ook nog een electr. benzine pomp toepassen dit werkt het beste.
Merk pomp Emcotec,(zie foto)

full

full

BIJ DEZE NOGMAALS EEN FOTO.

full

EN DE LUCHTPOMP VAN DE MOKI.

EN NU WEER VERDER MET DE GLOSTER

Laatst bewerkt door een moderator:
Een eerste dunne laag camo aangebracht, dan met een sleutelvijl(van een goede kwaliteit, deze hebben een scherpe kieharde punt) de panellijnen ingekrast.
Hierna word er een dunne dekkende laag overheen gespoten, en als laatste een blanke laag semi mat, heel dun.
de nagels doe ik niet, kan altijd nog.

full

Hallo Franklin ik gebruik de lakken van Tamiya XF zit ook op de FW190 zit er nog steeds op na al die jaren en droogt zeer snel.
Gereedschap en de spuit kun je gewoon met water reinigen alleen de verdunning gebruiken van Tamiya.
Verder de roundels er op gespoten morgen de roeren monteren, en verder afwerken, waethering komt als laatste.

full

Je gaat snel Dick :D

Wel waardeloos die schaalmodellen, betrap mezelf erop dat ik bij de L-39 steeds verder de foto`s van het origineel aan het napluizen ben om zaken meer schaal te maken :cry:

Je gaat snel Dick :D

Wel waardeloos die schaalmodellen, betrap mezelf erop dat ik bij de L-39 steeds verder de foto`s van het origineel aan het napluizen ben om zaken meer schaal te maken :cry:

Is goed Berto je bent van de straat en :cool::cool::cool:

Ik denk niet dat het nodig is Rob, bij idle speed is de druk 300 gr bij vollast 2400 gr mocht het nodig zijn dan kan het altijd nog ons veld is in ieder geval lang genoeg.:yes:

Dank je Ton

Onderkant vleugel is klaar, 2 dunne lagen.
Dat is ook het prettige van de Tamiya lak zeer goed dekkend.
Ailerons gemonteerd en gespoten.
Spuiten van de roundels.
En een foto van een inspectie luik zeer dun van aluminium tape zo kun je op een simpele manier en makkelijke detail aanbrengen.

full

full

Eerste dunne laag camo aangebracht.

full

Back