Goede combo voor in een Stampede

Het risico wat je nu loopt is dat je motor te heet wordt en de magneten demagnetiseren. Dan kan die motor in de prullenbak. Als je nu ook gaat besparen op de regelaar loop je het risico dat deze in vlammen opgaat.

Dus eerst voorzichtig op 2s proberen met een kleine motortandwiel en een tempgun in de aanslag. Als je geluk hebt, valt het allemaal mee.

@drkdgglr ,
hou er ook rekening mee dat al het alu de temperaturen van de motor al drastisch verlagen en er kan een grote heatsink op omdat er verder niet veel om de motor heen zit. (evt. een heatsink met fan)

Zo de velineon set zit er inmiddels op, nu nog ff langs de accuboer en een verlengkabeltje ,wel raar want het chassis is volgens mij niet groter en alles zit op de zelfde plek vast als standaard en toch past het niet.

Kap is ook pas gemaakt en die moet nog naar de spuiter, is een "woody" geworden, chassis heb ik gepolijst dus het is lekker een blingbling ding geworden, zal morgen wel ff nieuwe piccies maken.

iemand enig idee of er alu wielen te krijgen zijn voor zulke apparaten?

pict1789.jpg

Zo, vanavond maar eens naar de spuitert brengen...ens zien of hij er iets moois van kan maken.....:confused:

Laatst bewerkt:
Dank je, body ligt ondertussen bij de spuitert....eens kijken wat ie ervan maakt...:confused:.

Heb je hem gebracht met het idee maak er maar iets moois van?
Dat is altijd het leukste en de verassing van wat het gaat worden des te groter.
Die gasten hebben zoveel fantasie meestal die maken er echt iets mega moois van

Heb je hem gebracht met het idee maak er maar iets moois van?
Dat is altijd het leukste en de verassing van wat het gaat worden des te groter.
Die gasten hebben zoveel fantasie meestal die maken er echt iets mega moois van

Nee, dat niet, had wel m'n eigen idee en dat vond ie zelf ook wel mooi, het dak van de auto is nu een beetje "grof"...dus dat zou imho een soort van stoffen dak moeten worden dus dat word dan een andere kleur als de auto...die word zeegroen/blauwig (...weet de juiste benaming ook niet voor die kleur). Maar we zien wel wat het wordt....als het ik het lelijk vindt kan ik er altijd nog klein geld van maken hè....:p.

Nee, dat niet, had wel m'n eigen idee en dat vond ie zelf ook wel mooi, het dak van de auto is nu een beetje "grof"...dus dat zou imho een soort van stoffen dak moeten worden dus dat word dan een andere kleur als de auto...die word zeegroen/blauwig (...weet de juiste benaming ook niet voor die kleur). Maar we zien wel wat het wordt....als het ik het lelijk vindt kan ik er altijd nog klein geld van maken hè....:p.

Hahah .
Maar ik zie hem graag als hij klaar is.
Dus als je hem hebt hups de camera pakken en posten die hap:P

Mooie kap joh, maar gezien je voorzien ben van een brushless setje kun je dit topic wel dichtgooien en verder gaan in het stampede topic.
Houd t een beetje overzichtelijk namelijk.

Back