ik vint het n erg mooi kisje geworden jan
ik ben erg benieuwd naar het fototje met zn jasje:wink:

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
wie zij er wat van lelijk!! ik vint hem prachtig echt wel:grin::grin:
hhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmmm ja dat zou wel wat zijn jongens wel hoort hij in de vintage glider meetingsmaar n aparte amigo meeting lijkt mij ook wel wat moet ik er eerst nog wel een bouwen
zo lijkt mij n graupner cirrus meeting dus ook prachtig he:grin:
volgend jaar n amigo meeting organiseren?????
of het gewoon houden bij de vintage glider meeting waar al deze kisten eigenlijk thuis horen toch![]()
een amigo meeting zou alles nog wat meer standing gevenenkel de bevoorrechte amigo bezitters kunnen er staan pronken
![]()
Dan kan ik niet achter blijven!!Ik doe mee !!
Lijkt me prachtig om een hele vloot Amigo's bij elkaar te hebben en te vliegen.
Groeten,
Paul.
het is dat ik weet dat je het over het invliegen van de amigo hebt ,anders had ik toch heel spontaan een zaterdag editie van de telegraaf achter in mijn broek gestoptJH, ik doe het ook met liefde.
En lelijk?? Ik vind het echt een mooi beessie! Helemaal als je weet hoe de romp is opgebouwd. Dit soort zwevers zie je tegenwoordig niet meer..
.............misschien praat ik ook wel een beetje uit nostalgie......... :wink:
Ik heb ook nog (een beschadigde) Amigo II liggen... Ongeveer 25 jaar oud.... Ik vind hem ook nog steeds prachtig. Hij vloog inderdaad als de beste: vaak vluchten van een half uur of meer met een simpele hoogtestart... De mijne heb ik toen omgebouwd met vleugelbouten, zodat de elastieken niet meer nodig waren....
Toch weer een keer repareren / nieuwe bouwen????
......heb je al een idee wat voor kleurstelling je gaat gebruiken?