Hoi Kappie,
Ik heb m inderdaad bij Toemen gekocht in Den Bosch. In het begin al direct problemen met de auto. Kreeg m niet gestart, terwijl de auto vanuit de winkel gestart was. Zelf nagekeken wat er fout ging, bleek dat de glowshot niet oplaadde. Volgende dag terug naar Toemen en een nieuwe glowshot mee gekregen. Vervolgens 3 tankjes stationair laten lopen, en daarna ben ik gaan rijden. Na 1,5 tankje te hebben gereden, ging de auto er ineens volgas vandoor en vloog op n berg af, sprong met n meter of 4 de lucht in, en met een aantal salto's kwam hij tot stilstand in de bosjes. Schade: rem/gasservo reageerde niet meer, en een rubberband was compleet afgescheurd. Weer terug naar Toemen 2 nieuwe banden, en een nieuwe servo gehaald. Was geen garantie zeiden ze. Thuis nieuwe servo en band erop gezet, en de oude servo opengemaakt, zat er 1 stukje metaal tussen de tandwielen van de servo! De 2e keer rijden was een iets beter succes al liep de auto na n halve tank niet meer. Na onderzoek was ik 3 van de 4 schroeven kwijt die de motor op zn plaats houden, zodat beide tandwielen tegen elkaar lopen. Gelukkig was er op dat moment een maatje met zn auto ook aan t rijden, die de 3 schroeven nog als reserve in zn koffer had zitten. De 3e keer riijden was gelukkig een succes, al denk ik wel dat de motor iets te rijk staat afgesteld, door vrij veel rookontwikkeling, en snel leeg zijn van de tank. Van de week ga ik weer rijden bij de Pettelaer, en dan op de ster in t midden, daar is een lekker groot grasveld.
Groetjes