graupner leopard fun truggy 4wd 1:8 nitro

• Topicstarter Topicstarter bosschenaertje
  • Startdatum Startdatum
Mijn trekstarter doet het al 8 liter prima..... volgens mij trekken jullie hem gewoon te ver uit. daar kunnen ze niet tegen..

ja dat kan in het begin gebeuren dat je te ver trekt. Deed ik de eerste keren ook. Nu weet ik hoe het moet. Heb hem sinds een paar liter niet meer kapot getrokken (alleen tijdens de eerste halve liter)

nog eens iets anders, als we eens samen gaan rijden, hebben we allemaal een ander kanaal (alsje nog met de standaard zender en ontvanger rijd)?. Ik rijd met kanaal 2.
Misschioen dat ik vanavond weer effe ga proberen na mijn vakantie.

Hoi Brian en Lemoi,

Als`t goed is heb ik van de week wel tijd om te rijden. Hij ligt momenteel nog half uit elkaar ,maar als`t goed is staat ie vanavond weer in elkaar.
Das idd wel zo verstandig om de kanalen van te voren ff te checken. Ik had er ook al aan zitten denken. Ik heb (nog) de standaardzender met nr. 6 erin. Heb al wel de failsave aangebracht en getest.
Ben al wel aan`t kijken voor een andere zender. Het zal waarschijnlijk een Spektrum DX worden ,maar moet nog ff prijzen vergelijken van de diverse (online) winkels.
Bij mij gaat het trekstarten op zich ook goed ,ik heb hem maar één keer kapot getrokken. De andere keer had ik hem verkeerd in elkaar gezet. Maar als de rotostart zo goed werkt dan is`t misschien wel het aanschaffen waard. We zullen van de week eens kijken.

Waar willen jullie gaan rijden ????
Brian wist volgens mij een terrein in Schijndel....

rijden

hey kappie en lemoi,

In schijndel is idd een voetbalveld waar je kunt rijden, en afgelopen zondag heb ik gereden op de zuiderster in den bosch. Dit grasveld is zelfs groter, en heb je meer ruimte. Mijn keuze gaat dan ook uit naar zuiderster. Zeker als je met meerdere gaat rijden

gr Brian

Ik vind het best. Deze week heb ik dinsdag en donderdag in elk geval tijd.

vanavond gaat bij mij niet maar dinsdag om +\- 20.00 moet gaan. Normaal rijd ik bij essent door het zand (daar zijn ze bezig met de randweg) maar een keer pettelaar is eens wat anders

Gaat er zondag nog iemand rijden? Hopelijk heb ik mijn nieuwe servo's dan al binnen.

Ik kom zondag ook wel ff denk ik , al heb ik wel de kids dit weekend. Meestal plan ik dan nix in het weekend , omdat ik ze maar eens in de 2 weken zie. Maar dit vinden ze ook leuk dus voor jullie kan ik misshien wel een uitzondering maken....... ;) Hoe laat gaan julllie denk je ?????

mooi, ik zal ook even komen maar het zal een half uurtje later zijn, dus ~13.30. Als het echtg regent dan komen ik niet. Ik ben wel een beetje een mietje ;-)

Ready to run

Nou ,ik heb mijn Leo een beetje gepoetst en gecheckt. Hij is er klaar voor. Tenminste als`t weer mee zit. Kan ik hem morgen tegelijker tijd mooi wat beter afstellen door hem met die van julie te vergelijken. Ben er tot nu toe nog erg voorzichtig mee geweest ,omdat ik bang was voor motorschade.

ja de mijne staat ook nog te rijk. Ik doe het ook even langzaam aan

Feest ....... :9

Die van mij zal er misschien ook nog wel een dag of wat klaar voor blijven. Hadden hier thuis een misverstandje...........,we hebben vanmiddag een feest bij goede vrienden van mijn vriendin :(. Maar ik probeer er onderuit te komen of in ieder even te komen kijken naar jullie verrichtingen. Hopelijk tot straks.

ja was toch wel effe lekker rijden. jammer van al die schade. Gelukkig had ik dit keer niets

Voor mij was`t wel erg kort rijden.....haha. Ik heb hem net weer open gemaakt en het valt mee. Alleen de tanksteun is ingesleten en een 3-tal schroeven is verdwenen. Ik ga eens iets proberen over die tanksteun te maken wat hard(er) is ,dan ben ik daar alvast vanaf. Ik zat zelf te denken aan een koper pijpje of zoiets. Ben nu op`t net aan`t zoeken naar de manual van de Leo ,want die heb ik niet meer. En welke Loctite ik het best kan gebruiken.

Schmutzabweiser ?

Hallo Lemoi,

ik heb trouwens nog gezocht naar die ''schmutzabweiser'' ,maar ik kan de goede niet vinden. Heb er wel wat gevonden ,maar dat is het allemaal net niet volgens mij. Weet jij nog waar jij ze hebt gekocht/gevonden ?

Back