L
lemoi
Guest
kijk eens op: Graupner Online-Shop daar vind je de auto's. Voor de afscherming heb ik gekeken bij de wp flash. Dit nummer genomen en gegoogled. Hobbydirekt.de ben ik niet zo over te spreken en warda-modelbua gaat wel zolang je geen problermen hebt. Een andere is CMC-versand.de. Deze heb ik nog niet uitgeprobeerd maar heeft ook die onderdelen.
Kijk altijd op de grauper eerst bij de leopard voor onderdelen. Neem dat nummer en zoek. Of bestel gelijk bij graupner online. Kan je ook gelijk die motor bevestigingsplaten bestellen ;-)
Als je nog vragen hebt.....
als je nog kan wachten dan kan ik ze gelijk meebestellen met een bestelling van mij, ze kosten dan 6,40. Kan ik je eind deze week meer over zeggen
Kijk altijd op de grauper eerst bij de leopard voor onderdelen. Neem dat nummer en zoek. Of bestel gelijk bij graupner online. Kan je ook gelijk die motor bevestigingsplaten bestellen ;-)
Als je nog vragen hebt.....
als je nog kan wachten dan kan ik ze gelijk meebestellen met een bestelling van mij, ze kosten dan 6,40. Kan ik je eind deze week meer over zeggen
Laatst bewerkt door een moderator: