graupner leopard fun truggy 4wd 1:8 nitro

• Topicstarter Topicstarter bosschenaertje
  • Startdatum Startdatum
hmm, dankje. zal eens kijken maar geloof dat het te weinig helpt. in iedergeval bedankt

net nog even gereden achter essent. Die servo's gaan goed, reageren veel sneller. Alleen heeft nu een band losgelaten, dus eerst plakken en dan weer rijden

Laatst bewerkt door een moderator:
hmm, dankje. zal eens kijken maar geloof dat het te weinig helpt. in iedergeval bedankt

net nog even gereden achter essent. Die servo's gaan goed, reageren veel sneller. Alleen heeft nu een band losgelaten, dus eerst plakken en dan weer rijden

Geloof kan ik je niet schenken, wel geestelijke bijstand.
Maar denk wel dat het helpt, een paar millimeter op die plek kan al heel wat stuuruitslag meer geven.

mijn oude was al een paar mm ingesleten tot op het schroefdraad en dan valt de stuuruitslag nog wat tegen, vandaar mijn opmerking. Maar ik zal toch eens kijken en dan kan ik mijn as verlengers een paar mm korter maken.

Ik zat nog even te kijken naar die kromme dingen maar als ik zo op de foto kijk ligt het oog nog steeds in het verlengde van de as en dus heeft dat geen zin. Deze kromme zijn goed als je banden net achter het oogje aanlopen maar die van de graupner lopen verderop aan. Dus op het plastic waar het schroefdraad inzit om hem op de stuurtsang te schroeven

Laatst bewerkt door een moderator:
Alles naar de klote..........

Nou ,ik kan ook weer aan`t sleutelen komen.....:( Allebei m`n servo`s zijn kapot denk ik. De stuurservo ratelt en knakt als ik naar links of rechts stuur. Zal hem nog ff openmaken maar ik denk dat het game over is. En de gas/-rem servo doet het ook niet goed. Gas geven doet ie wel ,maar remmen maar een héél klein beetje. Heb al vanalles geprobeerd maar nix helpt. Dus ook voor die servo geldt game over denk ik. Was toch al van plan ze te vervangen omdat de kwaliteit niet al te best was ,maar nu moet het zeker. En tot slot is ook nog m`n koppeling kapot denk ik ,want als de wielen vrij staan/hangen en ik start `m dan beginnen ze mee te draaien en slaat de motor gelijk af. Heb ik ook al een keer meer gehad volgens mij :( Ook al een zwak puntje.... Maar die tijd dat ik gereden heb was`t wel leuk. Ik had een schans gemaakt en springen was wel gaaf.

leuk om te lezen dat jullie dezelfde problemen hebben gehad als mij haha van dezelfde winkel.

Ze waren vergeten om me een tankje te geven en mijn trekstarter was ook zo kapot. Kwam erachter dat het "oneway lager steeds vastsloeg dus heb het op de garantie kunnen gooien:) Ben ook die schroefjes kwijt geraakt van het motor blok.

Mijn vraag was hoever kunnen jullie rijden met die originele zender die erbij zit? ik kom maar 10m ver en dan reageert hij al niet meer?

Ow en hoe had je dat precies gedaan met die stuuruitslag die van mij slijt ook grandioos uit:(

Groetjes

Hallo,

met de orginele zender kwam ik denk ik tot een meter of 60.
En voor dat probleem met de wieluitslag heb ik spoor verbreders besteld van +8 mm(die van de Hobao)

en hoe staat het erbij bij onze leopard rijders?Zijn we al weer druk bezig met rijden? Ik heb hem al weer gesloopt (ophanging voorwiel) maar weet nu wel dat je met de graupner slootje kan springen :-D
Ik heb de uitlaat ook maar eens vervangen, die was aardig gedeukt. Eens kijken of ik dit weekend weer eens ga rijden.

onderdelen

hoi leopard rijders hoe bevalt de auto jullie
ik heb aan nog veel onderdelen liggen voor een leopard fun truggy als jullie intresse hebben laat het me dan even weten.
succes met rijden een oud leopard rijder

Back