Fioroni zal zoals gewoonlijk weer wel wat team option-parts maken voor GS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jochemicalie zei:Fioroni zal zoals gewoonlijk weer wel wat team option-parts maken voor GS
R3an!m@ted zei:Zit ook naar deze auto te kijken, ziet er zeer mooi uit en op rc-mushroom is ie volgens mij zeer goedkoop, 385 dollar voor de pro rtr, komt dan 90 dollar aan verzendkosten bij dus in totaal zo'n 370 euro wat ik echt een hele mooie prijs vind voor zo''n truck.
R3an!m@ted zei:Ja heb daar me servo's vandaan, dat scheelt helemaal in vergelijking met nederland.
Ze waren er binnen een week.
Had ze eerst een mail gestuurd om wat dingen te vragen, had binnen een dag antwoord en ook in zeer goed engels.
Ze kunnen er ook wat opzetten(sample, gift) zodat je 100% zeker weet dat je geen invoerbelasting hoeft te betalen
R3an!m@ted zei:Waar heb je de auto nu besteld als ik vragen mag?.
lennart zei:R3an!m@ted zei:Waar heb je de auto nu besteld als ik vragen mag?.
tuurlijk mag je dat vragen:wink:
ik heb hem bij amain hobbies besteld.
lennart
lennart zei:hmm,
ja maar de import kosten en dergelijke kunnen niet hoger dan 19 procent komen denk ik.
hoe dan ook er kan niet zoveel kosten bijkomen dat het duurder wordt dan hier.
Ik heb ook gevraagd of ze er op konden zetten dat het een cadeau was of dat het hele zooitje maar iets van 200 dollar koste, dan gaan die belastingen vet veel omlaag.
lennart
Appie1960 zei:lennart zei:hmm,
ja maar de import kosten en dergelijke kunnen niet hoger dan 19 procent komen denk ik.
hoe dan ook er kan niet zoveel kosten bijkomen dat het duurder wordt dan hier.
Ik heb ook gevraagd of ze er op konden zetten dat het een cadeau was of dat het hele zooitje maar iets van 200 dollar koste, dan gaan die belastingen vet veel omlaag.
lennart
Porto + import = 30%
BTW = 19%
Weet niet hoe duur hij hier is, maar hij wort een heel stuk duurder in ieder geval.
Jochemicalie zei:Fotoooooooo's :wink: