M
mc_knijver
Guest
wielmoeren zijn zeker niet zomaar uitwisselbaar ik weet het draad van HongNor en Kyosho niet hetzelfde is, voor de rest weet ik het niet 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En daar is het gelukt! Ik ben ook nog bij Toemen modelbouw in Den Bosch geweest, maar daar hadden ze ook geen wielmoeren voor dit type auto. Die wielmoeren verschillen sterk per merk auto!Bij Quartel blijkbaar niet, hij was daar geweest en ze hadden gemeld dat zie niets hadden voor dit "internet model". Volgens mij snappen ze daar niet dat een 17mm wielmoer op elk merk met 17mm past.
Maar ik heb hem nu de bestel nummers doorgegeven uit het boekje en hij ging langs bij RC pitstop in Zoetermeer.
En daar is het gelukt! Ik ben ook nog bij Toemen modelbouw in Den Bosch geweest, maar daar hadden ze ook geen wielmoeren voor dit type auto. Die wielmoeren verschillen sterk per merk auto!
Als ze je dat wijs hebben gemaakt zijn ze gek of te lui om te zoeken..... Een 17mm wielmoer is een 17mm wielmoer , simpel ...
Het enigste verschil wat er kan zijn is de kleur![]()
Helemaal mee eens. Dat heeft mijn tocht langs 3 ijzerwarenSPECIAALzaken en 3 modelbouwwinkels geleerd!Zoals ik al eerder vermelde zijn niet alle wielmoeren hetzelfde en dan heb ik het niet over de kleur maar over de spoed van het draad Kyosho gebruikt een fijner draad dan bv een Hongnor!
GS-9921358
en pluggen niet zo strak aandraaien vast is vast![]()
Vandaag weer even met de auto gereden. Ik ben de laatste tankjes van de auto aan het inrijden. Wat me alleen opviel, is dat als de motor wat is opgewarmd en ik doe de kap erop, dat de motor bij de volgende dot gas weer afslaat. Staat hij dan onderin te rijk? Of staat de motor uberhaupt te rijk (de HSN dus)? Af en toe wat gas geven bij het erop doen van de kap helpt enigszins, maar lang niet altijd. Stationairschroef staat ver genoeg ingedraaid.