Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mooi hee...…je nieuwe avatar past goed bij dit model![]()
Nou vooruit dan maar Peter.... bedankt voor je compliment..Maar dit is wel een mooie start hoor, zie ik door de rookwolken heen.![]()
Bedankt Hans, schuif maar aan er is plaats genoeg, enne die herrie die je hoort is de afzuig installatie voor de rook hee...…Als laatste? Nee hoor want ik volg ook nog. Succes Koos wordt zekers een leuk verslag om te volgen.
Psssst, niet verder vertellen Heinrich maar wat ik hier laat zien in deze twee dagen is het uiteindelijke resultaat van al een dikke twee weken...Voorwaar snel bouwwerk, Koos! En dit lyk asof die kit van goeie kwaliteit is.
Ik denk dat je het verkeerd begrijpt Jan, want in post 45 onder de laatste foto lees ik dat Koos de gesloten romp gaat bouwen...?Koos,
Ik begrijp dat je de open versie gaat maken. Als je meer wil laten zien dan de paar kanonnen, bijv de kaapstander of een trap, dan is dit het moment om hem te plaatsen .
Jan, dat ik jou nog iets over de Victory moet vertellen, wie had dat ooit gedacht zegJa inderdaad maar één foto eerder zegt hij dat dat de plaats is waar je naar binnen kan kijken. Dat triggerde me.
Excuses aanvaardOK Oeps, Deze Victory bouwde ik 8 jaar geleden. Is dat een excuus?
Dank je Timzo begon ik in 2011, wordt mooi
Wat bedoel je hiermee *Hans* op mijn werk of uhhh........dan kun je een beetje doorwerken![]()