F
Flying Scotsman
Guest
Je lijkt wel een Flying Scotsman, Piet krijgt helemaal gelijk

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij nept hij ons. En is hij het verslag later begonnen dan de bouw.![]()
Volgende week pas???Aan je updates te zien de laatste paar dagen lijkt het of ze volgende week klaar moet zijn...![]()
Dat is geen nepperij hoor Stephan, maar dat is ook zo, heb ik ook al eerder geschreven, wel goed lezen hee en niet alleen naar de plaatjes kijken.......Volgens mij nept hij ons. En is hij het verslag later begonnen dan de bouw.![]()
Dat is geen nepperij hoor Stephan, maar dat is ook zo, heb ik ook al eerder geschreven, wel goed lezen hee en niet alleen naar de plaatjes kijken.......![]()
Heey, ben je weer in de lucht Hans, ik miste je al, maar in ieder geval bedankt en je bent hier nooit te laat hoorKoos ik gen ietsie laat om je succes te wensen. Maar je hebt wel weer iets moois te bouwen. Veel plezier en tot nu laat je al mooi werk zien. En met jouw kwaliteiten gaat dit zeker lukken!
Ik was razend druk en net terug van vakantie. Maar ik zie weer een hoop activiteit op het forum.Heey, ben je weer in de lucht Hans, ik miste je al, maar in ieder geval bedankt en je bent hier nooit te laat hoor![]()
Net de weerberichten gezien Henk, dus dat gaat wel meevallen hoor..Hij gaat goed Koos dat “live”, pas je op met zweten
![]()
Volgens mij niet Stephan, ik heb het nog niet kunnen vinden in de eerste pakweg 60 delen die ik reeds vooruit gelezen heb....Heeft die dagostini dubbele beplanking?