Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Al vorderingen?
Ik hoop idd ook dat diegene die de Mog overneemt het bouwverslag zal afmaken. Wel een beetje gemengde gevoelens, maar ben ook wel zeer benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. We zullen wel zien .....
OK, dit is het dan, de kogel is door de kerk. Na een krampachtige poging de Unimog nog om te toveren naar een Bronco, moet ik hier helaas van af zien.
Ongeveer een jaar geleden is er vastgesteld dat ik reuma artrithus heb, een ziekte welke gezwollen/ontstoken/pijnlijke/vergroeide gewrichten veroorzaakt. Vrij zeldzaam op mijn jonge leeftijd, de ziekte is momenteel een dusdanige beperking dat het uitoefenen van de hobby niet echt makkelijk meer gaat. Ik zie het niet meer zo zitten en heb daarom besloten de hobby drastisch te beperken.
Zodoende zal de CR01 in de verkoop gaan, in de loop van de dag zal ik een advertentie in het "te koop" gedeelte plaatsen. Als iemand interesse heeft om dit project af te maken, stuur maar een PB.
Iedereen die heeft gereageerd in dit topic, bedankt voor jullie input !
het is dan ook terecht verdiende aandacht.
het was en is het nog steeds een zalig mooi bouwverslag.