Haastnooit's CR01 Unimog

De foto's van de huidige stand, morgen hoop ik wat ruitenwissers te maken. Ondertussen zit ik te dubben hoe de Bronco er moet komen uit te zien, welke kleuren enzo.

full

full

De Unimog bumper staat niet eens stom met de Bronco kap :D

Laatst bewerkt door een moderator:
OK, dit is het dan, de kogel is door de kerk. Na een krampachtige poging de Unimog nog om te toveren naar een Bronco, moet ik hier helaas van af zien :(.

Ongeveer een jaar geleden is er vastgesteld dat ik reuma artrithus heb, een ziekte welke gezwollen/ontstoken/pijnlijke/vergroeide gewrichten veroorzaakt. Vrij zeldzaam op mijn jonge leeftijd, de ziekte is momenteel een dusdanige beperking dat het uitoefenen van de hobby niet echt makkelijk meer gaat. Ik zie het niet meer zo zitten en heb daarom besloten de hobby drastisch te beperken.

Zodoende zal de CR01 in de verkoop gaan, in de loop van de dag zal ik een advertentie in het "te koop" gedeelte plaatsen. Als iemand interesse heeft om dit project af te maken, stuur maar een PB.

Iedereen die heeft gereageerd in dit topic, bedankt voor jullie input !

Laatst bewerkt:
Ai, dat is vervelend en meer dan dat voor je.

Kun je nog wel rijden, misschien met knuppels? Indien ja kun je hem wellicht door iemand anders laten afbouwen.

Ja zekers, heel vervelend. Rijden gaat nog wel hoor, maar het sleutelen is een veel grotere belasting voor mijn handen. En dat is, in mijn ogen, toch wel een van de leukste dingen aan de hobby. Ik heb nog wat andere projecten die ik wel probeer af te maken. Maar het sleutelwerk zal ik toch moeten gaan beperken ....

Balen zeg, zit je hele verslag (erg goed zeg!) door te lezen omdat ik aan het kijken ben naar een CR-01 en dan lees ik dit nare bericht aan het einde.

Heb mij net gelijk aangemeld om eens te vragen waar ze dit model op voorraad hebben in de buurt van Rotterdam / Zuid Holland.

Met pijn in het hart net de advertentie geplaatst :(.

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
Zow... Een mens/modelbouwer die op deze manier geveld wordt. Balen! Veel sterkte/beterschap en wellicht positief op naar een oplossing voor deze aandoening...

Jammer dat dit topic zo af moet lopen. Maar gezondheid gaat natuuurlijk!!! voor. Bedankt voor de mooie update's en het vele leesplezier. 'k Ben nog steeds fan van dit topic!

Laatst bewerkt:
Heel jammer van je ziekte. Ik hoop dat je een manier vind om toch nog van deze hobby (en je prachtige collectie) te kunnen blijven genieten zonder al te veel pijn te hebben.

Hartelijk bedankt voor de vele mooie topics van jou die altijd even gedetaileerd en leerrijk waren.

Veel beterschap toegewenst.

Bedankt jongens .... maar ik stop er nog niet helemaal mee hoor. Ik probeer zo lang mogelijk, en zo intensief als verdraagbaar is door te gaan met deze prachtige hobby.

De intensiteit is nu in ieder geval te hoog, ik heb eigenlijk altijd meerdere bouwprojecten tegelijk. Maar daar stop ik nu mee, anders krijg ik ze allemaal misschien nooit af. Vanaf nu gewoon 1 voor 1 bouwen of een bestaande auto veranderen/aanpassen. Verders ga ik nog wat andere auto's weg doen om het totaal naar een acceptabel niveau te brengen.

Ondertussen lijkt het erop dat de Unimog al een nieuwe garage heeft gevonden, status is: gereserveerd voor ???.

Diegene die de "Mog build" hervat, plaatst toch wel update's in dit mooie topic he? Ik denk dat menigeen hier op het forum de auto "af" wil zien;)

Ik hoop idd ook dat diegene die de Mog overneemt het bouwverslag zal afmaken. Wel een beetje gemengde gevoelens, maar ben ook wel zeer benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. We zullen wel zien .....

Wat een pech. Veel beterschap alvast, gezondheid gaat altijd voor.

Ik hoop idd ook dat diegene die de Mog overneemt het bouwverslag zal afmaken. Wel een beetje gemengde gevoelens, maar ben ook wel zeer benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. We zullen wel zien .....

Ik begrijp je gemengde gevoelens....Even goed contact houden... Maar ik zal goed voor je "Mog" zorgen.;) En!!! uiteraard het bouwverslag voortzetten. Met alle respect voor jouw werk tot nu toe!

Laatst bewerkt:
OK, dit is het dan, de kogel is door de kerk. Na een krampachtige poging de Unimog nog om te toveren naar een Bronco, moet ik hier helaas van af zien :(.

Ongeveer een jaar geleden is er vastgesteld dat ik reuma artrithus heb, een ziekte welke gezwollen/ontstoken/pijnlijke/vergroeide gewrichten veroorzaakt. Vrij zeldzaam op mijn jonge leeftijd, de ziekte is momenteel een dusdanige beperking dat het uitoefenen van de hobby niet echt makkelijk meer gaat. Ik zie het niet meer zo zitten en heb daarom besloten de hobby drastisch te beperken.

Zodoende zal de CR01 in de verkoop gaan, in de loop van de dag zal ik een advertentie in het "te koop" gedeelte plaatsen. Als iemand interesse heeft om dit project af te maken, stuur maar een PB.

Iedereen die heeft gereageerd in dit topic, bedankt voor jullie input !

Sterke jongen!!!!
Ziektes zijn klote.

het is dan ook terecht verdiende aandacht. :)

het was en is het nog steeds een zalig mooi bouwverslag.

Dank je, zoals ondertussen wel duidelijk is gaat RCW de Mog verder afmaken. Hij volgt het project al vanaf het begin en zal ook dit bouwverslag voortzetten. Daar ben ik natuurlijk heel content mee, ik heb er zeker vertrouwen in dat hij een mooi resultaat haalt :thumbsup:.

Voor mijn gevoel is de Mog in de juiste handen terecht gekomen, zeker nadat de 1e gegadigde aangaf puur voor het chassis te gaan en de unieke Mog opbouw eigenlijk niets vond :shock:. Die deal is gelukkig niet door gegaan :D.

Back