Nou jongens ,de laatste update voor Ahoy.
Een puist werk gehad , ik had niet verwacht dat er zoveel aan de pullers moest gebeuren .
De ultimate was nog het meeste werk , die nitro zit ook overal , nee geef me dan maar een lekker kero luchtje , maar goed de ultimate is en blijft gewoon een macht machine.
Hij is op de spatborden na kompleet nieuw gespoten a la Martin Stouten engineering.
En alles heeft proefgedraaid , en daarmee bedoel ik de 4 motoren .
De Heat is ook voorzien van een frisse laklaag , en ook die heeft al proefgedraaid.
In 1 woord super , ik heb eens geprobeerd hoe snel ,en zonder vlammen ik de kj op kon starten .
Van 0 tor 32000 in 2.5 seconde.
Dan de Childs play , ook goed ,en ook nieuw gespoten , en ook bij alle pullers de banden weer eens goed scherp gemaakt .
Ook de 54 motor doet het super goed , ngv is nog amper verkleurd .
De puller zal weer op zijn jaarlijkse stuwdruk meting controleerd worden in Ahoy , en dan is ook deze gigant weer klaar om de strijd aan te gaan met de concurrenten .
Ik heb ook besloten dat de 40Rs er naar toe gaat , lucht fles is al gevuld , dus kunnen we weer genoeg starts maken .
Oh ja , nog iets , ik ben de 300e start met de 40Rs gepasseerd met de zelfde lagers, aan jullie ervaren vliegers en bouwers de vraag , is dit veel of valt dit nog mee?
Mvg,
Martin.
Een puist werk gehad , ik had niet verwacht dat er zoveel aan de pullers moest gebeuren .
De ultimate was nog het meeste werk , die nitro zit ook overal , nee geef me dan maar een lekker kero luchtje , maar goed de ultimate is en blijft gewoon een macht machine.
Hij is op de spatborden na kompleet nieuw gespoten a la Martin Stouten engineering.
En alles heeft proefgedraaid , en daarmee bedoel ik de 4 motoren .
De Heat is ook voorzien van een frisse laklaag , en ook die heeft al proefgedraaid.
In 1 woord super , ik heb eens geprobeerd hoe snel ,en zonder vlammen ik de kj op kon starten .
Van 0 tor 32000 in 2.5 seconde.
Dan de Childs play , ook goed ,en ook nieuw gespoten , en ook bij alle pullers de banden weer eens goed scherp gemaakt .
Ook de 54 motor doet het super goed , ngv is nog amper verkleurd .
De puller zal weer op zijn jaarlijkse stuwdruk meting controleerd worden in Ahoy , en dan is ook deze gigant weer klaar om de strijd aan te gaan met de concurrenten .
Ik heb ook besloten dat de 40Rs er naar toe gaat , lucht fles is al gevuld , dus kunnen we weer genoeg starts maken .
Oh ja , nog iets , ik ben de 300e start met de 40Rs gepasseerd met de zelfde lagers, aan jullie ervaren vliegers en bouwers de vraag , is dit veel of valt dit nog mee?
Mvg,
Martin.
Laatst bewerkt: