C
Chopperhens
Guest
Satoer zei:Je bent ook nog niet uit je zender![]()
En je ontvanger :wink:
Gr Hans
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Satoer zei:Je bent ook nog niet uit je zender![]()
Ik ga ervan uit dat Didier een zenderset inclusief ontvanger gaat aanschaffen. Mocht het toch anders zijn....... de Schulze Alpha 835 is wel een hele mooie (en kleine) ontvanger, zeker voor electro-heli's! ('tis dat ik de ontvanger van m'n zenderset gebruik....... en ik twijfel nog steeds....)Chopperhens zei:En je ontvanger :wink:
Bedankt- Erg goed gedaan Didier.
- Je site ziet er strak uit!
Zut... ik postte hier om te besparen en jij komt af met extra kosten :? :wink:je mist toch nog iets. een tandwiel. De standaard mikado tandwielen zijn erg goed. Als je voor de hacker c50 13L gaat zou ik om te beginnen een 13T tandwiel nemen en als je wat vordert een 14T
De zender/ontvanger zou ik inderdaad als kit willen kopen en kun je wel terugvinden op mijn site. Inderdaad, hiervoor wil ik nog steeds tweedehands proberen te gaan als het enigszinds mogelijk is.Ik ga ervan uit dat Didier een zenderset inclusief ontvanger gaat aanschaffen.
Dear Didier,
Our Online-Shop works for orders from within Germany only. To order in
Belgium, I can give you the names of shops in Belgium:
Update sprl
grand Route 194
1428 Lillois
manufacturers@updaterc.com
+32 23845222
Antwerp Heli Center
Roose
Elisabethlaan 214
B 2600 Berchem
Telefon: +32 3 2185693
Satoer zei:dan stuurt die oom het toch door voor je?
Kan mij dan nog iemand zeggen welke van deze twee paketten bedoeld zijn voor de Logo 10?winkje zei:Kleine aanvulling.... kijk voor je accu's ook eens bij Hopf Modellbau
...
de zeer betaalbare Pushed and Matched GP 3300 NiMH Green label packs
Bedankt! Die hebben ze echter niet bij Hopf zie ik. Nu ja, das dan voor de lipo's volgend jaar :wink:.Satoer zei:Je hebt ook nog de zogenaamde "Hump packs"
Deze passen nog beter in de logo omdat ze dan niet zo ver naar voren hoeven.
:schrik: :schrik:Satoer zei:lipo's heb je niet in hump![]()
Satoer zei:de Schulze Futures hebben helemaal geen BEC vanwege de optocoupler
Ff kort rekenen:Ha-eM Helifun zei:De phoenix 60 heeft de krachtigste van 3A maar die mag volgens de Specs maar 2 high torque of 3 standaard servo's voeden.
Brrr, als die 1,5A van Michel klopt, speel jij toch wel met vuur?Ha-eM Helifun zei:Ik vlieg de Logo 10 met 12 cellen en een Jazz regelaar met interne BEC tot 18 cellen. Heb tot nu toe geen enkel probleem gehad daarmee.
Schitterende info, maar je zegt het er zelf al: je verstookt zomaar eventjes 30 a 40W in warmte, die energie zou ik liever gebruiken om een minuutje langer te vliegen... dat wordt dus nog ff doorzoeken naar een geschakelde BEC zoals die dat Michel zou willen zeggen als hij zijn .nl veranderd door .com :wink:Ha-eM Helifun zei:Er zijn ook externe BEC tot 7,5A.
De info daarvan staat op mijn site.