jan brilman
Forum veteraan
Eh . . . :?Een vlak profiel heeft een negatieve nullifthoek! Dus normaal altijd lift.
Weet je dat wel zeker? 8O
Lijkt me onjuist.
jan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Eh . . . :?Een vlak profiel heeft een negatieve nullifthoek! Dus normaal altijd lift.
Ik denk dat je flaps / welvingskleppen bedoelt. :wink:remkleppen
Ik denk dat je flaps / welvingskleppen bedoelt.
robbedoes zei:..... Dadelijk ga ik ook nog vertellen dat er een remparachute in zit....................
Toch klopt het wel.....jan brilman zei:Eh . . . :? Weet je dat wel zeker? 8O Lijkt me onjuist.Een vlak profiel heeft een negatieve nullifthoek! Dus normaal altijd lift.
:?:Toch klopt het wel.....
l.monderman zei:Met de Hegi kun je naast het droppen van voorwerpen (er zit een klein luikje met bakje in de romp) ook sleep vliegen door vliegend een haak los te laten die je, net als in het echt, vervolgens gebtuikt om de sleep op te pikken. Dit doet het op shows altijd erg goed. Kortom een echte aanrader.
Danny Mulders zei:l.monderman zei:Met de Hegi kun je naast het droppen van voorwerpen (er zit een klein luikje met bakje in de romp) ook sleep vliegen door vliegend een haak los te laten die je, net als in het echt, vervolgens gebtuikt om de sleep op te pikken. Dit doet het op shows altijd erg goed. Kortom een echte aanrader.
ik heb dat wel meer gelezen van dat al vliegend een sleep oppikken, maar remt dat het toestel niet heel erg af wat het op de grond laat ketsen? net zoiets als een speedboot vastbinden aan de kade en dan volgas wegvaren en dat opeens die boot een harde ruk terug krijgt?