Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dit product is niet langer op voorraad
Ehm, er staat toch echt bij:
(had zelf ook al op .be gezocht namelijk)
Daarom zou ik snel in Duitsland (of waar dan ook) zo'n ding bestellen voordat deze hem ook niet meer op voorraad hebben.Net RC Helistore aan de lijn gehad, zo blijkt dat die clutch niet meer te koop is.
Beloofd tof te worden met m'n net gekochte raptor die nog niet van de grond geweest is.
![]()
Net een mailtje van duitsland; 'this item not available anymore'.Geloof er geen hout van, dat dat soort onderdelen niet meer te krijgen zijn.... Daarvoor vliegen er nog teveel....
Er zijn zo godsgruwelijk veel van verkocht.... als je zelfs nog onderdelen van Schlüters kunt kopen, een merk wat al 20 jaar (o.i.d.) geleden failliet ging, dan moet dit geen wezenlijk probleem zijn....
En anders heb ik het vage vermoeden, dat de brandstofheli's van HobbyKing voor een redelijk gedeelte Raptor compatible zijn, dus je kunt dit: TZ-V2 .50-TT - Clutch
vermoedelijk zo 1:1 uitwisselen
Dat weet ik niet zeker, maar ik meende ergens gelezen te hebben dat omgekeerd ook ging (raptor onderdelen in de HobbyKing heli) en wat linksom wil, zou rechtsom ook moeten willen...
Voor de kosten hoef je het in elk geval niet te laten....
Groet, Bert
Net een mailtje van duitsland; 'this item not available anymore'.
Zal ik proberenIk wéét dat iemand een Raptor clutch in zijn hobbyking heli gebruikte, dus andersom moet ook kunnen.
Nogmaals:
TZ-V2 .50-TT - Clutch
Alternatief moeten er wel zo ontzettend veel ongebruikte raptors, gecrashte raptors, en andere restanten en losse onderdelen te vinden zijn, dat ik me echt nog geen zorgen zou maken, en gewoon door blijven zoeken.
E-bay, gevraagd-rubrieken op marktplaats en hier op het forum, plenty mogelijkheden nog....
Groet, Bert