Helling Vliegen Zoutelande

Nu nog een plek zoeken voor overdag rond te lopen enzo...........

Theo,

Middelburg en Veere zijn echt de moeite waard om te bekijken.
Maar hou wel even het weerbericht in de gaten. !!!!!!!!

In Veere zijn we al vaker geweest, we hebben enkele jaren in Burgh-Haamstede gecampeerd op camping blomshoeve, maar die is niet meer. Middelburg zijn we nog niet mee bekend.

Morgen nog eens heel goed alles naast elkaar leggen.

Evert, hier (nogmaals) een link naar een zagi-kloon: De Flying-V
Flying V Plans

Een avondje bastelen en je hebt er een voorhanden.

Theo, Vlissingen is ook altijd leuk. Vooral de boulevard en ook de binnenstad.

Frank

Helaas heb ik de knokpartij verloren en heeft Burgers Zoo gewonnen.............

Jammer Theo, maar niet getreurd. Burgers Zoo is ook erg leuk.
En in het najaar gaan we altijd nog eens naar Zoutelande om te vliegen. Hou dit draadje maar in de gaten..

Veel plezier daar in de dierentuin.

Frank

Poe poe... net weer terug van de bult. Het windje was toch wel strak...:mrgreen:
Een dikke 5 zou ik zeggen, maar de twee zagi's hebben toch weer gevlogen.
Samen met het balsakistje van Jan-Willem. (samen vliegen is altijd leuker dan alleen)
Op naar een volgende keer..
00000046.JPG

00000054.JPG

Laatst bewerkt:
grrrrr, mijn benen voel ik niet meer van het rondwandelen in Burgers Zoo, onderweg verschillende malen een tussenstop moeten in lassen vanwege die stomme benen die niet willen, ze zijn er wel, en doen het ook, maar voelen wat ze doen, ho maar............ En wat een hitte overal hier in de binnenlanden......... Oh ja, er staat hier buiten nu ook ergens iemand foto's te maken, het flitst hier als een gek.

helling

Oh Theo,wat een ellende allemaal,
d'r stond hier zo'n koel briesje,heerlijk gewoon.
En dan zo'n mooie helling.......(kon het niet laten)

Dat dacht ik al, maar de rest van het gezin wilde iets anders.................

helling

hier aan de helling is ook niet alles koek en ei zeg maar,
2 modellen achter de helling,1 teruggevonden.
schitterend combat gevlogen met frank en milan en ja dan
gaat er wel es wat mis,:sniper:
lekker windje vanmorgen,vanavond maar weer......

hier aan de helling is ook niet alles koek en ei zeg maar,
2 modellen achter de helling,1 teruggevonden.
schitterend combat gevlogen met frank en milan en ja dan
gaat er wel es wat mis,:sniper:
lekker windje vanmorgen,vanavond maar weer......

Ligt niet aan de helling of de prikkels hoor ;). Ik heb de afgelopen week fantastisch thermiek gevlogen in Twente....:cool::cool:, maar vliegtuig belande, met vario en al, in de mais... :schrik: Pff.... Gelukkig teruggevonden.... Toch maar $15 spenden aan lost plane alarm en .... installeren :rolleyes: !!!

Vanuit warm en thermisch Twente *,

Evert.

* Blijkbaar ligt de grootste uitdaging altijd daar waar je minstens x honderd km voor moet rijden...

Zo, ook weer thuis in Zurrik.
Het was een geweldige vakantie en niet alleen om het vliegen op de bult.
Vanmorgen inderdaad nog gecombat met J-W en zoonlief en Milan zat er bij mij bovenop, zoals twee vliegen ook wel eens bovenop elkaar belanden... ;-)
Gelukkig geen schade en we konden zo weer verder.
In het najaar zal ik nog eens met wat clubmakkers richting Walcheren komen. Want het is maar net wat Evert zegt: de grootste uitdaging ligt toch honderden kilimeters verder...

Is er morgen nog iets te beleven in Zoutelande op de duinen???????????

Hoi Theo,

Dit is de weersverwachting morgen voor Vlissingen.

Vrijdagochtend bereiken bewolking en neerslag het oosten van het land en klaart het in het westen alweer op. In de middag komen er buien voor, sommige met onweer en er is kans op hagel. 's Middags wordt het ongeveer 20 graden. De wind is zuidwest, matig tot vrij krachtig, rond kracht 4 en aan zee en op het IJsselmeer krachtig, 6 Bft. In de avond neemt de wind geleidelijk wat in kracht af.

Zelf ben ik er niet dus je bent afhankelijk van anderen.

helling

Als het 5-6 is ben ik er morgenavond Theo,19.00-19.30,
maar volgens delta bericht kan het 6-7 zijn.
Nog even afwachten maar,gr. Jan-Willem

Zo, weer thuis van een dagje Zeeland met moeders de vrouw en zoon. Als eerste zijn we eens gaan kijken in Burh Haamstede of we daar onze weg nog wel konden vinden en dat valt nog wel mee, alleen veel campings zijn verworden tot bungalow parken. Daarna bij Westenschouwe bij de rotonde eens naar het strand. Helaas waaiden we bijna van de duinen af met een complete zandstorm bovenop. Dan maar snel weer naar beneden uit de wind. Nog wat rond gereden door Burg Haamstede en toen af naar Zoutelande. Na de touristische route genomen te hebben kwamen we bij Huis ter Duin aan. Daar op ons gemak naar boven gewandeld en hee, geen zandstorm, maar wel een heel harde wind. Alleen de meeuwen wisten daar goed raad mee. De officiele vliegplek ziet er best goed uit. Na beneden in het strand paviloen iets te hebben gegeten en gedronken zijn we weer rustig naar Limburg terug gereden. In het na jaar ga ik zeer zeker eens een zaterdag of zondag terug komen met een goeie zwever voro daar op die bult.

Back