haha mooi is dit,
vroeger als klein mannetje van 1 ging ik al op vakantie met mijn ouders naar zoutelande, kennissen hebben daar een huisje "het mezennest"genaamd en staat boven op de duinen vlak bij het dorpje zelf. ik kwam daar zo'n 16 jaar lang,,
naast vliegeren met mijn speedwings was ik vaak op mijn mountain bike door de duinen aan het crossen.
ik fietste de steilste helling van zoutelande op en sloeg toen links af nog verder omhoog de duin op en daar stonden ze,, met hun toen nog supergrote rc vliegtuigen

dit was mijn eerste ervaring met rc vliegen en ik was gelijk verkocht
gelijk mijn pa op gehaald en die wist dat we bij ons ook zo'n club hadden, en zo begon mijn verslaving aan de rc wereld
mooi dat ik waarschijnlijk door 1 van jullie deze geldverslindende ziekte heb opggelopen

en jullie dan hier weer tegenkom
eerst begonnen met zweven maar vond het jammer dat ik dat maar af en toe kon doen, auto erbiij gekocht en nog 1 en nog 1 en nog 1 en een boot en nog 1 en nu vlieg ik heli
ik kom er elk jaar nog steeds een weekend, bij me ouders langs, maar kies dan altijd het weekend wanner de meeste wind is om ff lekker te skieen achter de kite
volgend jaar maar eens het forum in de gaten houden
groet