Helling Vliegen Zoutelande

helling

Ook vanavond nog een heerlijk windje in
Zoutelande m'n zoontje met easyglider en ik de Fox
van Windrider ,t,ging lekker vanavond!!

Vanaf morgenmiddag zit ik tot zondag in Zoutelande.
En vdorie... windverwachting is fout. Met uitzondering van zondagmiddag..

Ik neem toch wat 'vliegerkes' mee. Je weet maar nooit.

Grtz

helling

Jawel,het was weer goed te doen vanavond !!
zelfs nog 2 zagi's ontmoet :D.
morgen misschien weer,norbert waar zit je?...de FOX
doet het geweldig.

ben vandaag niet in zoutelande maar in henry chapelle gaan vliegen ;) ook daar bangelijk goed vliegweer :) en veel thermiek in het dal :worship:

het is er in ieder geval ook gekend door de nederlanders :-D (wielertoeristen met rabobank op t shirtje hehe)

ik ben nog altijd present hoor, de FOX heeft zijn maiden al gehad hoor, en .....
ja in ZOUTELANDE, moeten toch echt eens afspreken .
ik kom het meest de Woensdag, of Vrijdag .

Zo, net terug uit Zoutelande.
Tegen de weersverwachting in hebben Milan en ik toch twee dagen goed kunnen hellingen. Vooral donderdag en vrijdag stond er een ferme bries bijne recht op het duin. Al met al toch een uurke of 5 kunnen vliegen met de Zagi's en ook nog enkele scherpe vluchten met de Blade.
Jan Willem en zoon, tot een volgende keer.

Frank

Zou het weer zijn dit weekeind om in zoutelande op de helling te vliegen?

Ben namelijk dan daar en zou wel leuk zijn als er iemand is die ervaring heeft.

Gr, Thijs

Ik ben bang dat de wind in het weekend te noordelijk zit voor Zoutelande.

Zou het weer zijn dit weekeind om in zoutelande op de helling te vliegen?

Ben namelijk dan daar en zou wel leuk zijn als er iemand is die ervaring heeft.

Gr, Thijs

Wind staat Noord-West. Op Zoutelande lukt dan niet. Waar je bij Noord Westen wind kunt hellingvliegen is tussen West Kapelle en Domburg. Ga vrijdag of zaterdag zeker. Stuur je pb-tje

Gr. E

haha mooi is dit,

vroeger als klein mannetje van 1 ging ik al op vakantie met mijn ouders naar zoutelande, kennissen hebben daar een huisje "het mezennest"genaamd en staat boven op de duinen vlak bij het dorpje zelf. ik kwam daar zo'n 16 jaar lang,,

naast vliegeren met mijn speedwings was ik vaak op mijn mountain bike door de duinen aan het crossen.

ik fietste de steilste helling van zoutelande op en sloeg toen links af nog verder omhoog de duin op en daar stonden ze,, met hun toen nog supergrote rc vliegtuigen :p dit was mijn eerste ervaring met rc vliegen en ik was gelijk verkocht :D

gelijk mijn pa op gehaald en die wist dat we bij ons ook zo'n club hadden, en zo begon mijn verslaving aan de rc wereld

mooi dat ik waarschijnlijk door 1 van jullie deze geldverslindende ziekte heb opggelopen ;) en jullie dan hier weer tegenkom

eerst begonnen met zweven maar vond het jammer dat ik dat maar af en toe kon doen, auto erbiij gekocht en nog 1 en nog 1 en nog 1 en een boot en nog 1 en nu vlieg ik heli :D

ik kom er elk jaar nog steeds een weekend, bij me ouders langs, maar kies dan altijd het weekend wanner de meeste wind is om ff lekker te skieen achter de kite ;)

volgend jaar maar eens het forum in de gaten houden ;)

groet

ja, het is toch triest eh.... ze hebben zo een slechte invloed op de jeugd :p altijd maar die verslavingen aan de kinderen doorgeven...

Hellingvliegen Zoutelande overdracht van "HET" virus.

Zoals gewoonlijk s,avonds even naar het strand van Groot Valckenisse [zoutelande] met vrouw kinderen en onze 4 voeter. M,n vrouw zag haar eerst, de zwever van Keurste die ondanks de forse wind keurig haar rondjes maakte. Het was een schitterend tafreel en even later was daar Jan Willem met z,n delta zwever [ met verlichting **!!! ] Was weer even kind en al snel een gesprek aangeknoopt met beide vaklieden en m,n vrouw had weer eens gelijk, mannen blijven toch altijd "jongetjes" dus nam alle tijd om als klein jongetje het schitterende schouwspel gade te slaan. Mijn welgemeende complimenten Heren het was geweldig en had dit niet graag willen missen.

ja, eens dat je het zelf gedaan hebt, dan heb je het pas te pakken... ik kan het weten :p amai

Een voordeel van deze verslaving is dat de wensenlijst voor de verjaardag, vaderdag, sinterklaas, kerstmis en doe me zelf wat kado sindsdien geheel geen probleem meer is. ;)

nu, dat is niet helemaal waar.... boven op mijn lijstje staat een kale 4kante helling waarop ik uit alle windrichtingen kan vliegen :p liefst eentje van een 1000m hoog.

maar heb het nog steeds niet kado gekregen :(

zo zie je maar, niet alle verlangens kunnen ingevuld worden...
en voor kerst en verjaardagen etc vraag ik geld :p of servo's ofzo :p

en keurste.... ik zie net bij je onderschrift, dat je een jaar vliegt en 9 toestellen hebt...

ik 3jaar en 34 toestellen :p

de 35ste wordt dit najaar gebouwd.... een SG 38 op 2.5m-3m span.

zo zie je maar dat er nog erger verslaafde zijn als jouw :p

zoutelande

Iedereen naar zoutelande morgen,veel wind w-zw :D
waar waren de piloten vanavond???
t;was weer geweldig! ja,ja we waren met z'n 2 en
dat kan gezelliger......

Back