Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
huh? Ik heb mijn Gebruikersinstellingen zó ingesteld dat ik 40 berichten per pagina zie, en bij mij is dit draadje dan ook pas op pagina 19......dat ik vandaag 50 kaarsjes mag uitblazen...
OK.Dirk,
Bij deze een mea culpa, ....
Er is er hier maar 1 die goed leest. Die moeten wij allen eren... 8-OTuurlijk was de start plek niet de goede ,Maar niemand hier leest goed .
Er is er hier maar 1 die goed leest. Die moeten wij allen eren... 8-O
Maarten leest ook nog wel mee
Tja... alleen ik heb de afgelopen 24 uur geprobeerd via PB Serge uit te leggen dat met name zijn post #766 niet plezierig was, en dat ik sterk het gevoel kreeg dat die op mij persoonlijk gericht was (alleen al omdat-ie op een post van mij volgde). Serge ontkende dit maar vond het niet nodig om dat in het openbaar te verklaren, en weigerde er verder per PB over te praten.Kom op Bart, let bygones be bygones.
Ik heb nog nooit met een model gevlogen op Zoutelande, maar wel heel wat keren met een zeilvlieger; en ik denk dan ook dat ik als één van de weinigen hier de zaak van twee kanten kan bekijken (ook in tegenstelling bijvoorbeeld tot de doorsnee zeil- of schermvlieger ter plaatse).Ik doe aan zweefvliegen en zit ook niet op het bootjesforum, maar goed, sommigen moeten overal iets over roepen.
Ik doe aan zweefvliegen en zit ook niet op het bootjesforum,.
Zondag ochtend lijkt de wind weer goed in Zoutelande,
als we nou eens met iedereen van dit draadje op de Bucksweg staan?
Rick
Een epsilon kan ook prima als helling zwever hoor ,maar ik moet toegeven dat 3,5 meter span nou niet gelijk het beste is om het aanvoelen te leren .