Hellingvliegen maasvlakte

Hoogwater is rond een uur of 7 dus overdag vliegen is praktisch laag water.
Als de meiden een beetje doormeppen wil ik proberen rond een uur of 13 in de auto te zitten en ben ik net na 1400 op de maasvlakte.

Groeten Justus

Hier kan je het getij zien op vele plaatsen in NL. Het lijkt mooi laag tij te worden in de middag.

De bezigheden hier lijken mee te vallen. Ik hoop ook dat ik niet wordt opgeroepen. Neemt iedereen die een flycam heeft deze mee? Dan kunnen we de Elefant volplakken met camera's :D.

Ik sta tot 11 uur standby, tot die tijd moet ik dus zeker thuisblijven. Als ik niet wordt opgeroepen zal het richting 1 uur zijn voor ik er ben. Maar het is allerminst zeker dat ik kom. Als ik wel wordt opgeroepen zal ik kijken of ik nog 2 minuten heb om hier een bericht te plaatsen.

Hallo Maarten,

Weet ja al of je gaat en zo ja hoe laat?

Mijn vriendin is nu even weg met de auto, maar is rond 14:00 uur thuis. Wellicht wil ik ook wel even kijken of ik kan komen. Wel gezellig als er dan meer mensen zijn. Ik ben er zelf al twee keer geweest, maar toen was er verder niemand aan het vliegen. Heerlijk veel ruimte voor jezelf natuurlijk, maar gezellig is anders :)

Het weer gaat de goede kant op voor de Maasvlakte. (Hoek van Holland: Windfinder - Wind & weather forecast Hoek van Holland)

droog, een fijn windje en een zonnetje in de loop van de middag! Het zal de eerste keer niet zijn dat we op de Maasvlakte in een zonnetje staan, terwijl landinwaarts donkere wolken te zien zijn.

[edit] Misschien wil Dennis zijn video camera meenemen om de maiden van de Elephant te filmen? (voor ik het vergeet te vragen aan hem, leest hij het misschien hier wel.)

Laatst bewerkt:
@Discus: laat nog wel even weten of en hoe laat ik kom via forum of telefoon. Je hebt het toch wel over morgen?

Laatst bewerkt:
Als ik weet hoelaat zal ik ook ruimte in mijn agenda maken

Ook mijn Elefant is klaar voor Maiden.

En een camera heb ik ook

Aha, ik lees te snel vandaag. Ik begrijp dat eenieder het plan heeft om morgen te gaan. Ik weet niet of ik dan kan komen ivm studie gerelateerde werkzaamheden.

hoi heeft iemand voor mij de juiste coords of adres waar jullie gaan vliegen wil graag eens komen kijken.

gr.john

@maarten, nu heb ik het wel over morgen :). Ik dacht even dat mensen vandaag gingen. Morgen ben ik overdag druk met studie gerelateerde zaken en gaat het denk ik niet lukken helaas.

Steeds minder wind.........

De windfinder berichtgeving blijft goed. De wind neemt zelfs behoorlijk af, welliswaar pas in de loop van de middag. Toch gaat de Supra maar mee. Het zwakke accupakketje houdt het nog wel een uurtje uit. Zo ben ik tenminste gesteld voor windkracht 2 tot 6.

Ik heb er ouderwets veel zin in!

Hoe laat gaan jullie nu precies? Als ik kom zal ik er waarschijnlijk rond 1 uur zijn. Dan eerst even de Fantasy opgooien om de nieuwe omgeving te proeven, daarna de Elefant pas. Ik neem zelfs mijn eigen cameraman mee als ik kom! Dezelfde als die de mooie 737 shots gemaakt heeft.
Ik heb nog niets staan voor morgen, ik duim me rot!

Ik kan uiterlijk 1400 in de auto zitten, misschien iets eerder, dan ben ik er om 1500 met de Diva, Limit en een eigen-ontwerp voor (nog) een maiden. (en de charterle maar daar zal het zeker te hard voor waaien)

Justus

Back