Hellingvliegen maasvlakte

Heb vandaag wat extra werk verricht. Wellicht kan ik morgen alsnog langskomen met mijn discus. Het is weer even geleden dat ik gevlogen heb en ik heb dan ook erg veel zin.:D

Ikzelf vlieg 35 mhz kanaal 76

Ik probeer er ook om 13:00 te zijn. (Maar weet uit ervaring dat 't dan meestal een half uurtje later wordt...)

Als Dumbo succesvol vliegt, krijgt Raymond een biertje!
('t Schafbier is helaas op, je zult 't met Dommelsch moeten doen...)

dumbo1.jpg

ik zal iedergeval mijn spectra meenemen weet niet of ik hier mee kan helingvliegen zal ook wel aan de wind liggen
ik zit op de 2.4 ghz

john

Laatst bewerkt:
Nou, kan er nog een Fantje bij?

Dan probeer ik er ook te zijn om een uur of 1. Ik heb kanaal 78.

Ps. Ik bedoel een Fantasy...

Vincent, laat dat bier maar thuis. Ten eerste drink ik principieel geen alcohol als ik nog moet rijden, ten tweede hou ik niet van bier. Fantje, sorry, ik bedoel Fantaatje mag ook.

Ik wil de Merlin morgen ook nog even uitlaten.
Het wordt dus gezellig druk! Ik ben benieuwd naar de andere toestellen.

Verder vlieg ik op 2,4ghz.

Gr.
Peet

Ik ben nog niet gebeld door de baas, de kans dat dat alsnog gebeurt is erg klein. Ik ga even na 11 uur rijden, ben dan rond half één bij de Slufter.
Jeetje, het wordt een serieuze meeting vandaag. Is het ooit wel eens zo druk geweest op de Maasvlakte?

ZZO, een knoop of 10.....gaat dat?

Ik vlieg op 67 trouwens.

Berrie 68
PH_AJH 67
GliderUAV 78
Discus2ct 76
Heligek 2,4
Grey 2,4

Laatst bewerkt:
Zo druk is het nog nooit geweest! We (of, eerlijker: IK) mogen wel een beetje uitkijken met gezamelijk vliegen. Als er 1 Mini in de lucht hangt weet ik die al te raken...

ZZO: Oei, wat moet ik daar nu weer van zeggen. Het is niet wat je het liefst ziet. Ik zie het nu ook op windfinder. Dan vlieg je helemaal aan het begin van de parkeerplaats, net als je gearriveerd bent. De wind komt dan wat van links. Niet helemaal recht op de duin. Ach, met zoveel mensen zal het in ieder geval best gezellig worden. Ik hoop dat de zuidrichting zal overheersen........

@ Raymond, mooi dat je nog niet gebeld bent door de baas!

Laatst bewerkt:
nou hier ziet het er goed uit
nu eerst zodadelijk even naar de club om mijn heli uit te laten,:cool:
en dan ben ik rond 1 uur bij de slufter:p

gr.john

De wind iets dwars maakt niet zo uit. Ik kom in ieder geval met meerder kisten, dan kan ik altijd wel iets doen.

is het vandaag de moeite om er 2 uur(heen) voor in de auto te zitten

of zijn de omstandigheden niet optimaal

De windrichting die nu opgegeven wordt is niet optimaal. In principe geven ze alleen de 6 uurtjes dat wij willen vliegen ZZO op. Da's best een korte tijd. Ik vraag me dan altijd af of de voorspelling echt wel zo uit zal pakken, vooral ook omdat ervoor en de dag erna alles weer naar zuid en west gaat. Maar ja, de wens is de vader van de gedachte...........

Als mensen van ver komen zou ik zeggen ga lekker morgen vliegen. Dan is de windrichting veel zekerder.

Ik begin nu ook ernstig te twijfelen. Er is heel weinig wind en alle bronnen die ik ken geven hetzelfde aan. ZZO,afnemend en krimpend naar ZO. Dat schiet echt niet op.
Ik sla denk ik toch maar even over.

Ik heb zojuist Meylink gesproken. Wij gaan. We zien wel hoe het uitpakt. Het is een randgevalletje qua omstandigheden. Misschien zit het mee.

We gaan met de instelling dat we iig een ontspannen middagje in de buitenlucht vertoeven.

We hebben ook onze mini DLG's mee.

Back