Hellingvliegen maasvlakte

Zo, 5 tot 6 4bft is dan toch redelijk hard voor n schuimpje, ik heb het niet aangedurft :), wel mooi die kitesurfing dudes and girls!

Snel via GSM gereageerd.

Laatst bewerkt:
Mijn dochter wilde met mij naar de bioscoop......dat kon ik niet weigeren!

Zal wel druk geweest zijn met kiters, ik heb mijn vrouw beloofd dat ze een keer mee mag op zo'n dag.....kan ze heel veel blote billen zien! (ik kleedde mij vroeger na het windsurfen thuis om, scheelde kou leiden op het duin en pak meteen afgezoet. Ik snap niet helemaal waarom die jongens allemaal in hun blote hol achter hun auto gaan staan.)

Kijk Eric, dan houden we hier toch een aardig filmpje aan over :)

Snel via GSM gereageerd.

Laatst bewerkt:
Ik overweeg morgen (21-10-2015) te gaan, maar de regenverwachting maakt het onzeker om nu heel stellig te beweren dat het er echt van komt. Anders wellicht donderdag 22e.

Op het laatste moment beslist om met 3 man te gaan, we bleken de enigen.
Om 13.00 wegens de regen weer weg.
Dit was het weer: somber en koud net windkracht 5.
full

Maar desalnietemin weer even lekker gevlogen!
En dit was de vloot;
full

vlnr: Easyglider van Piet.,Ridge Wind van Fred., Snowboot, OFA en Aeshna van mijzelf.
En natuurlijk de OFA van Fred:
full
''blau ins grauen hinein.''

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben een klein beetje jaloers, eigenlijk....

Het eerst volgende weekend dat ik kan en bijna op windfinder te zien is, laat vermoeden dat de wind verkeerd zit. :(

Ik heb a.s. donderdag middag in de planning om wat te gaan vliegen. Ook hoop ik dan Futureland te bezoeken met mijn zoontje.

Er is altijd wat.... Ik weet ook niet of er veel tijd voor mij over blijft. Laurens gaat zijn spreekbeurt over de Maasvlakte 2 houden en we willen wat leuke foto's maken van hem bij de haven/windmolens/op het strand etc... Ook nog Futureland bezoeken.

We hopen zo rond 13.15 te arriveren. Misschien dat ik rond 15.00 wat van de duin kan gooien!? Ik zie wel...

Vandaag was ik zo tussen 13.00 en 15.00 op de Maasvlakte. Ik heb er geen collega zwevers gezien.

t6lgOy.jpg

De wind stond net niet helemaal lekker op de steile kanten van het oude duin. Desondanks heb ik van deze dag gebruik gemaakt om wat te oefenen voor F3F. Doel was: zo kort mogelijk aan de kant te blijven in de bochten Dit om wat sneller door de bochten te gaan met meer druk. Dat lukte soms heel aardig, en dan versnelt de Pitbull prachtig! Voor deze gelegenheid vloog de Pitbull met een totale massa van 3.7kg. Ik ervaar dit soort vliegwerk als erg intensief. Spanningsboogje was maar kort vandaag, erg veel heb ik niet gevlogen. Toch was het weer effe lekker om aan zee te zijn.

Back