E
Eric R
Guest
@ 2F@st4U.:[BE]:.
Waar blijven die stekken in de Vogezen.
(ik ben dus geintreseerd :wink: )
Eric
Waar blijven die stekken in de Vogezen.
(ik ben dus geintreseerd :wink: )
Eric
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
bdoets zei:"Parapent startplaats in Zoutelande".... kijk, als deltavlieger word ik daar een beetje verdrietig van, dit was al een deltavliegstek voordat het hele parapenten was uitgevonden... :? Bart Doets
Dat kan wel! Geef de coordinaten eens aan in het zoekdeel. Bv. zoeken op "N 52.299 E 4.4778" brengt je naar Langevelderslag.2F@st4U.:[BE zei::.] waarom kan je geen GPS coordinaten ingeven ... dan heb je echt het juiste plekje.
Tja, die eerste regel was ook meer voor de grap, stond ook een :? achter; hoewel ik over de goede kanten van deltavliegen t.o.v. parapenten wel een discussie op zou willen zetten... (en ik weet nog een paar plekken waar ofwel geen PPs kunnen starten, ofwel een eind verderop een PP startplek is gemaakt)(en er zijn in Nederland nog een goeie 500 deltavliegers) maar daar is dit niet de plek voor... de rest van mijn post ging er net zo goed om om deltavliegers, als parapenters te beschermen tegen modelvliegers...classicracer zei:Bart, ik begrijp dat je een zekere vorm van heimwee koestert...
bdoets zei:"Parapent startplaats in Zoutelande".... kijk, als deltavlieger word ik daar een beetje verdrietig van, dit was al een deltavliegstek voordat het hele parapenten was uitgevonden... :?
Bart Doets
En anders misschien wel met een van mijn modelzwevers...Frank Stevens zei:Wie weet zie ik je nog eens met je delta langs die prachtige duinen scheren.
Neu...eric_laermans zei:Het gaat om een gemotoriseerd vliegtuigje neem ik aan?
eric_laermans zei:Mooi filmpje uit de Vogezen! Het gaat om een gemotoriseerd vliegtuigje neem ik aan?
eric_laermans zei:alleen heb ik het tot dusver nog niet gewaagd m'n zwever van de helling te smijten.