Ik heb foto's!
De kap is al een stukje verder. De vorm begint in orde te komen (heeft heel lang stil gelegen). Al ziet hij er nu nog niet uit natuurlijk.
Aan de onderkant zie je de sideguards. Zelfde manier gemaakt als eerder getoond in dit topic. Maar die van eerder van snel gebarsten en de vorm was nog niet ok. Deze nieuwe versies hebben een betere vorm en ik heb ze een buitenlaag glasvezel en epoxy gegeven. Misschien nog een binnenlaag, dan denk ik een sterke sandwich te hebben. Een sideguard moet eigenlijk taai zijn, maar goed dat kan ik dus niet maken. Dan maar zo sterk mogelijk.
De kap eens vanbinnen bekeken. Je ziet nog een beetje wat er van het originele overgebleven is. Niet al te denderend veel. Alle bijgezette vormen zijn op de manier verkregen met het schuim binnenin. Traag werkje, maar ik kan er toch maar nu en dan mee verder doen. Niet erg dus.
Nog eens onder de kap. De doos met BURNS op heb ik een beetje hermaakt omdat het erg duwen was om de batterijen erin te krijgen. Nu is het wat ruimer. En alles past netjes. Daar hadden de ontwerpers van de burns indertijd toch kunnen opkomen.
Nog een detail van de spoilermount: deels geplukt van een oude probe (net als de kap).
De zijplaatjes zijn zwarte kunststof: afgemeten en gezaagd. Ik had een spoiler gemaakt, maar leek nergens op. Dit blijft dus maar kaal tot ik wat beters geschikt vind. Een nieuwe spoiler is mij te duur. Iemand eentje op overschot?
Volgende update: wie weet waneer...