Ik wel... heel vaak, en dan moet je vooral denken aan dingen als een 5 punts curve waar je er eigenlijk 9 nodig hebt, een "smooth functie" op die curve, niet de mogelijkheid om richtingen om te draaien (ik heb laatstelijk een solenoid klepje bij een best wel goede Futaba zender "ondersteboven" moeten programmeren, 90% was arm, 10% was rijk, bijvoorbeeld) en dat soort dingen.Zelf vlieg ik futaba. en ben nog niet tegen iets aangelopen wat niet kan.
Nee... bij OpenTX hoef je niet creatief te zijn. Je hoeft alleen maar wat je wilt in programma-regels te vertalen. Bij "creatief" denk ik aan dingen anders gebruiken dan waar ze voor bedoeld zijn, zoals een heli-programma misbruiken om die tweede, programmeerbare uitgang op het gas te krijgen. Bij OpenTX is dat gewoon een standaard mogelijkheid, al wil je er tien op een stick hebben.je moet wel eens even een tik creatief zijn.
maar bij opentx moet dat ook.
(bij OpenTX kun je gewoon standaard in de programmering beschikbaar, een viermotorige kist iedere motor zijn eigen gascurve geven om het zaakje synchroon te krijgen, en als je wilt ook nog eens iedere motor zijn eigen vrij instelbare mengsel kanaal, en ze toch in letterlijk een handomdraai allemaal door 1 gasstick te kunnen bedienen).
Dat is toch echt iets heel anders...