Oscar
verslagschrijvers
En het lijkt me dat links (veel) meer gewicht heeft dan rechts??
Groet Robert

lijkt me niet
.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En het lijkt me dat links (veel) meer gewicht heeft dan rechts??
Groet Robert
Als je naar die foto kijkt, en er van uit gaand dat het midden bij de R van Hot Parts zit.
Dan zien we rechts wat gewicht geeft, je Diff, een stukje ontvanger, een stukje Servo.
Links zien we je motor kop, een dikke Rear Pod Hub en je ESC.
Beats me?
Des al niet te min vind ik het gaaf dat je zelf aan het ontwerpen geslagen bent, echt tof! zou hem graag een keer willen zien.
Groet Robert
3) Jaco en GQ banden hebben inderdaad een ofset van 2.1mm Dit valt op te lossen door aan beide kanten genoeg ringetjes te doen, maar dit gaat je al snel 4 zakjes met ringetjes kosten. Ook kun je een oud lager als busje pakken, hiermee wordt het wel ietsjes breder dan 2.1mm, maar je bent snel geholpen. Zolang je binnen de EFRA gestelde 172mm breedte blijft is er niks aan de hand. Wielen afzagen zou ik niet doen, dit komt niet ten goede van het gedrag van de auto.
kan zo'n klein ringetje op een gewone draaibank gemaakt worden ?
Of kan dit enkel op een mini-draaibank (hobby tafelmodel oid)?
Natuurlijk heb ik zo geen kogellagers die kapot/versleten zijn, moest iemand die kunnen missen, je mag ze mij steeds opsturen, ik betaal de verzendkosten wel (kan niet duur zijn, een 2tal ringetjes in een briefomslag....)
Dus heb je 2 kapotte kogellagers formaat 1/4X3/8, pb dan even.
thx,
Kurt
Hallo Allen,
Ik heb een 1:12 CRC T-fource ergens in de kast staan
Ik heb geen zin om er veel geld in te steken, ik wil gewoon rijden in de winter
én er is een indoor challenge in Zwevegem, bij Kortrijk, binnen een 3-tal weken, waar nog geen 100 man ingeschreven is voor 1/12 !
Je kan kiezen tussen 19t/10.5 of modified !